{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  M-tech bremse skiver
  • #1   19. feb 2017 Jeg havde dem både på min Tiguan, og på min Golf V GTI

Har kun positivt at sige om dem, og også om leverandøren

• #2   19. feb 2017 Ok tak for svar, har bestilt et sæt, til min opc, så håber det er noget som funker.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #3   19. feb 2017 Har dem paa min e36 325i banebil,kombineret med EBC yellowstuff klodser og den bliver IKKE sparet,har aldrig haft problemer saa tror de vil vil vaere rigelig godt til en gadebil smiley

• #4   20. feb 2017 Kan se de har forskellige versioner: med og uden huller/med og uden riller...

Hvad skal man gå efter her? Syntes ikke jeg kunne se nogen vejledning opå deres side, til hjælp af valg... Nogen der har en Guide?

• #5   20. feb 2017 Tvivler på det har nogen videre betydning for en alm personbil, udover køling af skiven.

Generelt er varmeledningen større, jo større overfladen er.

• #6   17. mar 2017 Jeg har nu fået monteret skiverne jeg bestilte fra m-tech med brembo klodser, det kører bare rigtig godt. Dog var det udfordrende med de her flydende skiver, da jeg genbrugte den gamle aluflanche. Skiver kan jo ruste lidt, hvilket kan give problemer, da de flancher ikke tåler slag med en hammer, uden at blive skæve. Næste gang bestiller jeg et komplet set med flanche, da det kan give problemer ellers.

Kommentér på:
M-tech bremse skiver

Annonce