{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Ny Calibra Turbo 4x4 {{forumTopicSubject}}

Hejsa er på jagt efter en calibra turbo 4x4, men har lige et par spørgsmål, hvilken gearkasse er bedst f20 eller f28, og kan ikke helt finde ud af hvornår f28 sidder i som standart.
Og er der generelt noget man skal være opmærksom på ud over rusten.
Er der nogen der har prøvet at tage en bil hjem fra tyskland, ser ud som om det er ok at gå til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Calibra Turbo 4x4
  • #1   24. feb 2017 nu en mange år siden jeg har skruet på dem men rust skal du holde øje med så det bare at få evt tjekket på en lift eller ned og kravle men tjek fordeler gearkassen til 4 hjul trækket eller hvad nu de hedder på den de har med at stå af så tjek det 4 hjul trækket virker som det skal og tjek turbo er i orden den ikke ryger lidt blå når den bliver startet eller når den får gas så det et tegn på turboen er ved at være slidt op tjek også overtryk i motoren når du taget olieproppen af den ikke lige frem oser op med tryk og selvfølgelig tjek køletvand at det er pænt rent og den ikke bruger det og den ikke har overtryk men det sku en sjov bil at køre i

  • #2   24. feb 2017 Alle Calibra og Vectra A med C20LET turbo motor skulle have F28 4x4 gearkasse.

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #3   24. feb 2017 Kig efter rust i bagvanger. Det er et klassisk problem. Fordelerkassen er svag, den kan være defekt, mange bygger dem om til tandhjul istedet for.

Kommentér på:
Ny Calibra Turbo 4x4

Annonce