{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af BMW
  • #1   1. mar 2017 Det er et bredt spørgsmål ud fra tre helt "forskellige" biler..
    Det kommer an på dit behov, forventning, budget osv osv.

En flot E30´er finder du ikke til under 35000.. En E36 der ikke er ødelagt er også svær at opstøve. E30´eren kan til gengæld være en god investering hvis du skal have den længe og ikke køre meget i den.

Jeg havde personligt fundet mig en E46 330i.. Og havde nok gået langt uden om E36 - selvom det for altid vil være min favorit BMW.

• #3   1. mar 2017 Nu er jeg ret vild med e30 og har haft nogle stykker, og er selv i gang med et projekt som står klar inden foråret.
    Hvis jeg skulle have en ekstra BMW udover min e30 ville jeg gå efter en e36 325/328 cabriolet.
    e46 coupé kan jeg også godt lide, blot synes jeg den stadig er for ny til at være en nr 2 bil. Men igen om en 5 års tid kunne det sikkert være fedt med en e46 330.

• #4   1. mar 2017 Det kommer meget an på hvad du vil have, og forventer.
    E30: I starten da jeg kiggede bil ville jeg have E30, og jeg synes stadig det er en fed bil. Den er god som investering, og den kører sikkert godt, men der er heller ikke så meget bil i den som de to andre. De også svære at finde i god stand, til ordentlig pris.
    E36: Mit valg. Synes det er den fedeste BMW der er lavet (af de ældre). Dog kan den se ud af helvedes til hvis den ikke har ///M styling. De kører skide godt, og man har virkelig "BMW-følelsen". Desuden tror jeg også det er en god investering da markedet for E30'er bliver støvsuget og folk vil begynde at kigge videre efter E36.
    E46: Rigtig fed bil, specielt i Coupé. Så kører de jo også bare skide godt. Og nok den flotteste over-all bimmer.
    Skriv hvad du går efter. Så giver jeg min endelige stemme.

• #5   1. mar 2017 Mit valg BMW E46 coupe er bare en flot bil i mine øjne

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #6   1. mar 2017 Er du efter en sekundær bil/søndagsvogn, eller hverdag?
    Hverdag ville det blive e46/e36 der fik min stemme.
    E30 er en genial bil, men den er gammel, og gammel teknologi/motor, hvilket man ligger mærke til

• #7   1. mar 2017 Sorry hvis det var lidt forvirrende smiley men har haft en E36 før, og nu kunne jeg godt tænke mig en BMW igen da det kun var en 316 smiley

• #8   1. mar 2017 Men hvad går du efter? Søndagsbil? Hverdagsbil? Bare en reserve? Skal den være flot? Skal den bare køre? osv

• #9   1. mar 2017 Går efter en hverdags BMW som ikke behøver være 100 da jeg selv er mekaniker og kan lave rust og male smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #10   1. mar 2017 Hverdags bil ville jeg gå efter en e36 eller e46. Er lidt det samme, e46 er lidt mere moderne at se på.
    Men begge modeller kan sagtens holde til at blive brugt til hverdag, og du ville ikke fortryde det smiley

men gå efter 323+, for 320érne er noget sløve i det

• #11   1. mar 2017 Snup en E36 så! Der er lidt for mange e46'ere endnu.

Kommentér på:
Valg af BMW

Annonce