{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Peugeot 406, 2,0 HDi spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har i dag været ude og kigge på en 406'er, men der er en ting der stopper mig lidt i at købe den.. Alt andet virkede perfekt..

Hvad synes i om at den har gået 564.000 Km?

Den skal formentlig have skiftet Tandrem og Vandpumpe, da det er 4 år siden den sidst er skiftet..

Men hvad er jeres mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 406, 2,0 HDi spørgsmål
  • #1   1. mar 2017 Jeg har haft en 406´er en gang som havde gået 300xxxkm den tabte hele det ene fjederben og så slog startspærren til mens man kørte og speedo holdt op med at virke...

  • #2   1. mar 2017 Tæningsbroen eller hvad den hed har det med at gå ,de fyldt med el fejlet hvad jeg har erfaret .skod bil , den stand du taler om findes på kirkegården , med 2måneder til syn som du aldrig får synet uden at kaste penge efter den

  • #3   1. mar 2017 Den er nysynet uden noget anmærkninger..

  • #4   1. mar 2017 Det ikke så vigtigt , har set biler med hul på størrelse med en kop , som var ny synet smiley panel skærmkasser der var forsvundet osv selv hos forhandler

  • #5   2. mar 2017 En af mine tideligere kollegaer købte en tilsvarende 406 2.0hdi der havde kørt 494000km. Den var nysynet og han gav 9000kr. Mener det eneste der var på 2 år var 2 forlygtepærer og er defekt hjulleje. Han fik den enda synet igen... og den kører endnu. Motorhjælmen var noget rusten foran, men satme også mange km til at stenslag . De er stærke de 2.0hdi... meget stærke.. men det kommer jo meget an på hvad du skal gi.. der ryger jo nemt 4000 oven i med tandrem osv.

  • #6   2. mar 2017 Jeg havde en 406 hdi. Bilen havde gået 137.000 km fuld servicebog. Én ejer og virkelig god stand. Den kostede mig omkring 70.000kr kun i stumper, uden arbejdsløn på 4 år. Jeg har ihvertfald lært at jeg ikke skal ha Peugeot igen. Det er en skam for de laver nogle flotte biler der kører rigtig godt (når de kører)

  • #7   2. mar 2017 Jeg har haft en 406 godt nok en benzin, men jeg havde ikke de store rep på den. Og den er vildt billig i dele. Jeg købte bremseskiver og klodser hele vejen rundt for omkring 1500. Så hvis den er nysynet og kører godt så køb den. Kan kun anbefales.

  • #8   2. mar 2017 Prisen er selvfølgelig en væsentlig faktor for, om det er et godt køb. Jeg har selv haft en 406 HDi de sidste fire år, som snart runder 490.000 km.
    Det kører upåklageligt, men der begynder da at komme en del sliddele.
    Modsat nogle af de andre vil jeg nok sige, det er en solid og pålidelig bil.


  • #9   2. mar 2017 Min røde 406 HDi kørte upåklageligt Fra 350 og op til 414.000KM. Den kørte rigtig godt men var med i en trafik ulykke
    Min nuværende 406 HDi har kørt Fra 443.500km og køre kanont.
    Jeg gav 3600kr for tandrem med vandpumpe osv, hos Allerød auto.
    Min startspære har drillet men det hjalp med et ny batteri. (kan ikke lide at komme under 12v før den melder fejl)
    Så har det være bremser og en enkelt føler så alt i alt ret go bil.
    Er den du kigger på inden så go. Bank dog på panelerne de rådner inde fra så det ikke kan ses


    Serkan
    En HDI. Har ikke tændingsbro


  • #10   2. mar 2017 Som søpropel siger: Paneler rådner inde fra.
    Ellers god bil, men med de km skulle den satme være billig ellers ville jeg ikke røre den!


  • #11   2. mar 2017 Sø-propel min fejl , det var benzen jeg tænkte på

  • #12   2. mar 2017 Hej
    Tjo- den kan vel ikke koste alverden
    Der står masser af dele ved huggere, så den er relativ billig at holde kørende
    nok en halv mil
    MVH KP


  • #13   2. mar 2017 km på motoren skal du ikke være bange for. Gearkasssen er til gengæld en svaghed med så mange km. på bagen.

  • #14   3. mar 2017 Bilen står til 8 Kg men en forhandler siger jeg skal have den ned på 3-4 Kg, før han mener at jeg skulle købe den..

  • #15   3. mar 2017 hallo mand 3-4000 for en nysynet bil. du kan sku da ikke engang få en knallert for de penge mand. spørg lige ham din forhandler der om han selv forærer sine biler væk. dooh mand hvor er der dog for naivt

  • #16   3. mar 2017 Jeg ville da også give mere Michael... Men det var forhandlerens mening i kræft af bilen har gået 564.000 KM..

    Men mit spørgsmål var blot om det evt var noget man skulle holde sig fra, da bilen har kørt 564.000 KM...


  • #17   3. mar 2017 Måske.
    Den kan enten køre kanont godt og være en super vogn mange år endnu. Det kan også være et udtrampet lig der konstant gå i stykker

    Hvad siger din mave?


  • #18   3. mar 2017 Var ude og køre en tur i bilen, den kørte super godt, men skal have skiftet Tandrem og vanpumpe, da den har gået 120.000 på den der sidder på nu.

    Bilen var i flot stand og holdte temperaturen osv. Den er passet med Olie og vand, dog er jeg lidt skeptisk over de mange km, da jeg tidligere har været uheldig med mine forrige 2 køb af brugte biler smiley

    Derfor ville jeg gerne høre jeres meninger om evt KM antallet og hvad der evt ofte går i stykker på denne model smiley


  • #19   3. mar 2017 Nå du er kede og kigge på biler i <-10000kr klassen så det altid et sats. Her ikke haft problemer med mine 2 og min nuværende stå totalt i snart 30.000kr på 2½år og 100.000km alt inklusive.(køb, mekaniker regninger. Dele og syn.)

Kommentér på:
Peugeot 406, 2,0 HDi spørgsmål

Annonce