{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

anlæg virker ikke fiat punto {{forumTopicSubject}}

nogen der ved hvorfor mit nye anlæg ikke gider og virke i min fiat punto fra 2004 så snart det originale kommer tilbage fungere det og det nye er testet og virker der ikke klippet i ledningerne i bilen der sidder ISO stik hvor begge er samlet i en håber der noget der kan hjælpe der også prøvet med tændning på sker bare ikke noget

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg virker ikke fiat punto
  • #1   4. mar 2017 er rimelig sikker på at der er canbus i den og derfor kun konstant plus, den mangler en tændings plus dertil som kan trækkes fra tændingen.

Har gjort det på en punto før hvor nogle havde monteret en uoriginal radio i kundens bil og tilsluttet konstant plus til både tændings og batteri + indgang så radioen ikke slukkede... Kunden var træt af dette og jeg trak derfor en ny tændings + til radioen og derefter virkede det efter hensigten.

• #2   4. mar 2017 oki så der skal trækkes et nyt plus ledning fra tændning har jeg ikke rigtigt forstand på det originale anlæg der tænder det om bilen er tændt eller slukket meget underligt

• #3   4. mar 2017 Det gør FIAT'er de kan tænde radioen altid, det samme kan min 208'er indtil der ikke er nok strøm og bilen går i eco mode

Kommentér på:
anlæg virker ikke fiat punto

Annonce