549 visninger
|
Oprettet:
Mere larm fra Kadett {{forumTopicSubject}}
Hey..
Jeg søger noget erfaringer med mere til at jeg kan få min Kadett 1.6 E C til at larme noget mere, jeg har prøvet med Sports filter, hvilket ikke giver lyd, ja og så har jeg pilet selve dækslet af stanard filteret, men stadig ingen ny lyd...
Mærkeligt syntes jeg !
Hmm er der nogle der kan hjælpe mig med et forslag til hvordan der kan komme lyd på bilen, udover en sportsudstødning ?
nov 2005
Følger: 53 Følgere: 51 Biler: 4 Emner: 69 Svar: 570
jul 2004
Følger: 25 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 68 Svar: 640
nov 2003
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 55 Svar: 633
Hvis du vil have mere knald på og mere lyd kan du også smide et par dobbelte Weber kaburatorer på.
Det er en fed lyd men det koster jo også lidt knaster.
jul 2004
Følger: 25 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 68 Svar: 640
aug 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Hmm jahh den er med kapurator, derfor det er lidt halv svært at få den til at larme
Hmm men er der en eller anden der har erfaring med en opel kadett med kaburator, som kan få den til at larme uden at skulle gøre noget ved udstødningen ?
Fik af vide af en mekanikker ven at man kunne skære huller i kassen (Altså rpå siden af kassen) Og så ville det give lyd, men for ikke at ødelægge noget af det orginale prøvede jeg at tage låget af, og så burde det jo give lyd, men nej ingen anden lyd !
Hmm håber flere kan hjælpe ???
Evt nogle der kender til en billig sportbagpot ( Hvor kan man få fat i den henne ? ) Har hørt man skulle kunne få fat en en Bazuka bagpot, til omkring de 500 kr,- og sådan en burde da kunne give lyd ?
nov 2003
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 55 Svar: 633
Mere larm fra Kadett