{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

David  B
David B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Mere larm fra Kadett {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg søger noget erfaringer med mere til at jeg kan få min Kadett 1.6 E C til at larme noget mere, jeg har prøvet med Sports filter, hvilket ikke giver lyd, ja og så har jeg pilet selve dækslet af stanard filteret, men stadig ingen ny lyd...

Mærkeligt syntes jeg !

Hmm er der nogle der kan hjælpe mig med et forslag til hvordan der kan komme lyd på bilen, udover en sportsudstødning ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mere larm fra Kadett
  • #1   28. aug 2006 bord hulder i udstødningen. så skal den nok larme

• #2   28. aug 2006 er det med indsprøjtning eller karborator din?

• #3   28. aug 2006 Hvis det er med kaburator så skal du helt af med den gamle luftfilterkasse og i stedet sætte et rør på kaburatoren og ud til et åbent luftfilter. Den siger desværre ikke så meget sådan en.

Hvis du vil have mere knald på og mere lyd kan du også smide et par dobbelte Weber kaburatorer på.

Det er en fed lyd men det koster jo også lidt knaster.

• #4   28. aug 2006 hvis det er med kaborator det havde min gamle, så kan du få et KN filter til og sætte derpå. evt få en komplet 2" udstødning, og hvis det skla larme rigtigt, så uden potte.. så giver det lyd smiley

• David  B
    David B Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   28. aug 2006 hmm tak for alle forslagene smiley

Hmm jahh den er med kapurator, derfor det er lidt halv svært at få den til at larme smiley

Hmm men er der en eller anden der har erfaring med en opel kadett med kaburator, som kan få den til at larme uden at skulle gøre noget ved udstødningen ?

Fik af vide af en mekanikker ven at man kunne skære huller i kassen (Altså rpå siden af kassen) Og så ville det give lyd, men for ikke at ødelægge noget af det orginale prøvede jeg at tage låget af, og så burde det jo give lyd, men nej ingen anden lyd !

Hmm håber flere kan hjælpe ???

Evt nogle der kender til en billig sportbagpot ( Hvor kan man få fat i den henne ? ) Har hørt man skulle kunne få fat en en Bazuka bagpot, til omkring de 500 kr,- og sådan en burde da kunne give lyd ?

• #11   29. aug 2006 Universal THansen 500,-

Kommentér på:
Mere larm fra Kadett

Annonce