Golf 2 td {{forumTopicSubject}}
Hvad er forskellen på en g2 1.6 td 60hk og 80hk?
er det ikke samme motor?
Og hvad kan jeg tillade mig at give den i tryk, og hvor meget skal jeg skrue pumpen?
motor er std.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 23 Biler: 14 Svar: 120
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 51
Tilmeldt:
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.740
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 331
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 51
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 331
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 51
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 51
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 51
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 107 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 107
Og ja der er forskel på både 1v - JR og SB.
Har selv kørt med 1v motor godt skruet med 2 bar.
1v født med lille pumpe og dyser og k14 turbo (denne motor blev udviklet kun med 60hk af VW, da de ikke kunne få sb'ern til at holde)
JR : født med stor pumpe og dyser og k24 turbo.
SB : født med stor pumpe og dyser og en Garret turbo.
Og intercooler
Motor er med undersmøring af stempler. (Kanal i topstykke/blokken)
Bedre kobling og svinghjul.
Golf 2 td