Søger navne på kasse vogne eller campe {{forumTopicSubject}}
Hej
Da jeg er ved at blive træt af min camping vogn for når jeg skal køre nogen steder skal man først tage støtte bene op og så skal jeg slæbe den efter min bil hvor man ikke må køre så sætrkt så det tager en krig når man skal lagt væk. Og derefter skal man slå bene ned igen når man er der ude og sådan noget bøvl.
Bruger det til mine nitro fjernstyret biler som værksted så jeg har alt med.
Så derfor tænkte jeg på at finde en kasse vogn hvor jeg kunne indrette den bag i med huller og bord og sådan noget så jeg slab for at skulle bøvle med camping vogn.
Og ellers tænkte jeg på en gammel auto camper hvor det stort set er lige meget hvordan den ser ud, da jeg jo laver det om så det passer til mig.
Men det beste ville være en kasse vogn da jeg så også kunne bruge den til lidt andre ting.
Så derfor søger jeg sådan en hvis der er nogen der har en?
Og så søger jeg navne/bil mærke /model på hvad sådan nogen hedder.
Har kigget på VW transporter. Men der er "kassen" ikke stor nok. Så det skal være noget der er større.
Det er lige meget om det er til alm bil køre kort eller til last bil køre kort.
Men søger noget gammelt noget og derfor må prisen gerne være lav.
Nogen der kan hjælpe?
mar 2006
Følger: 78 Følgere: 70 Biler: 7 Emner: 114 Svar: 2.090
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 598
andre ?
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 446 Svar: 1.592
mar 2005
mercedes Sprinter ser fin ud i størrelsen men inden på bilbasen koster de en del mere end jeg havde tænkt mig til.
fiat ducato - Der fandt jeg en som havde sådan en kæmpe kasse bag på. Men kan ikke finde den igen.
Men ville nemlig gerne have en del plads. Så jeg f.eks kan køre have traktoren op bag i når jeg skal have den med uden at jeg skal fjerne alle mine fjernstyret ting.
mar 2005
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10043
Men jeg kan ikke komme ind på www.dba.dk
Søger navne på kasse vogne eller campe