{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  japser bagpotte
  • #1   14. apr 2017 Umiddelbart vil al udskiftning til "sportspotte" ødelægge den smule komfort , som er i en i20.
    Kan ikke anbefales, og slet ikke når du skriver til "fornuftige" penge. smiley

......... det var så nok det svar du ikke gad høre, men........ smiley

• #3   14. apr 2017 Siger året 2k17 dig det fjerneste?

• #4   14. apr 2017 #3

hvad hentyder du, bag skærmen der ? noget du gerne vil frem til ?

• #5   14. apr 2017 #3

hallloo ?

• #7   14. apr 2017 åårh hold da kæft morfædre, åben jeres 5-pak sokker og drik den rødvin i fik til jeres fødselsdag smiley

Sæt du en brum brum potte på. Og så skift tilbage /hvisnår du bliver træt af den smiley Køb du bare den der er billigst, for de larmer omtrent lige meget smiley

• #9   14. apr 2017 Hvornår har jeg nævnt T—hansen
    og fornuftig pris betyder ikke 1000kr i min verden.

og hvor blev fælles interessen af, og den gode tone. det selvfølgelig også nemt at sidde og være smart bag en skærm.

troede det var bilgalleri og ikke Facebook om igen.

men jaja. det nok bare mig der ikke fatter noget smiley
    beklager dybt mit uheldige opslag.
    var ikke min hensigt at genere nogle smiley

• #10   14. apr 2017 Sæt da bare en på...det værste der kan ske er du bliver træt af den og sælger den igen smiley lyt ikke til alle de sure gamlinger der er herinde. Som om de aldrig har sat noget på bilen som ikke helt spillede max!!!!!

• #11   14. apr 2017 Det er da helt fint smiley Så griner vi lidt af din Clio imens smiley Vi er alle forskellige og hvor er det fedt smiley

Jeg har også haft brum på Aygo, og der var endda lidt hyp at hente smiley Efter 4 år blev jeg "voksen" og solgte den videre da jeg købte MR2 smiley Men jeg hyggede mig helt fint med den, også selvom folk synes det var lidt skørt smiley

• #12   14. apr 2017 Jeg havde 4" uden lyddæmpning på min første bil (Corolla 1,3 xl) -den larmede som en Boing 747 i tomgang, det var sgu' fedt så længe man gad det smiley
    -Så du skal bare fyre den af!! så kan vi grine lidt af dem, der griner af dig smiley

• #14   15. apr 2017 skær bagpot af og sæt et rør på. det dur! smiley

• #15   15. apr 2017 #13

tror bare du skal finde et andet sted at genere folk smiley

held og lykke

• #16   15. apr 2017 Patrick, det er ER bilgalleri, men folk har jo lige så meget deres egen mening om tingene som de har på facebook smiley og køb du bare i Thansen, de larmer alle sammen stort set lige meget smiley

• #17   15. apr 2017 jamen det da rigtigt smiley

tror jeg springer over smiley tak for forslaget.

• #18   15. apr 2017 Bare gør som du har lyst til Patrick det er trods alt din bil, hvad andre tænker er deres problem smiley

Prøv at finde noget hks eller lignende fra de store japanske tunere på eBay, go vind smid evt en video op når du har fået den fikset.

Jeg køre selv med miltek på min Ibiza og det larmer en smule, men jeg elsker det smiley

• #19   15. apr 2017 #morten.
    Hvordan med modstanden i udstødningen ?' kører din anderledes i motoren efter, eller hvordan???

• #20   15. apr 2017 Det har ingen betydning hvis det bare er bagerste potte du vil skifte ??

• #21   15. apr 2017 Min er med tryk så det kan ikke helt sammenlignes, men det var meget mærkbart på min smiley

• #22   15. apr 2017 ok, tak smiley

• #23   15. apr 2017 Du skal overhovedet ikke bekymre dig om "modtryk/modstand". Det er noget man bruger på en totakts knallert. Og det ændres i øvrigt primært med rør diameter smiley

Man vil have korrekt flow. Hvis man forestiller sig en vandslange. Bruger man en tynd slange stiger flow hastigheden. Bruger man en tyk slange falder hastigheden.
    Man er interesseret i størst mulig hastighed uden at lave modstand. Igen, eksempel med vandslange, en for tyk slange skal skubbe en større volume (kraft tab) end en tynd slange. Men en for tyndslange har kraft tab pga modstand.

Man kan regne sig til den rigtige størrelse diameter rør smiley

• #25   15. apr 2017 Jeg takker for de gode svar. smiley
    Jeg prøver mig lidt frem smiley

• #26   15. apr 2017 Du kan bygge din egen. Har bygget lidt forskelligt. Hat fået en gammel Austin Healy R6 til at lyde godt ved at bygge en potte der rent faktisk dæmpede den sø den må køre historiksmotor løb. Var jeg dig ville jeg smide en pæn rørhale på og flere mellempotten. Bilen bliver dejlig lydløs at køre i og så en snærren ved acceleration og så få et godt indsugning system men rør og varme afskærmning. Indsungingslyden på en suge bil er ofte rigtig go især på 16v maskiner. Og stadig afdæmpet så man ikke bliver træt af lyden

Kommentér på:
japser bagpotte

Annonce