{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.015 visninger | Oprettet:

Bender
Bender
Følger: 3 Biler: 2 Emner: 71 Svar: 633

Brugt trailer hvor? {{forumTopicSubject}}

Har kigget lidt efter en brugt almindelig 750 kilo's trailer. Synes det er meget svært at finde noget ordentligt brugt? Har bl.a. kigget på DBA.

Man kan få en ny i Bauhaus, Harald osv. til ca. 3500 - og den må være fin til at køre haveaffald osv. Men dem jeg kan finde brugt, er nogen lig som koster i omegnen af 2000 kr. Giver da ingen mening? smiley

Hvor kigger I efter brugt trailer henne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt trailer hvor?
  • #1   22. apr 2017 Hej
    Der er masser til salg - søg og du skal finde
    MVH KP

• #2   22. apr 2017 Du betaler overpris for brugte trailere, folk tror det er guld de har stående.
    Jeg har idag købt en helt ny 750kgs boogie trailer med pressening, nr plade og det hele fra Neptun, til 9000kr. Og folk forlanger 6-7.000 for 10-12 år gamle trailere magen til med mindre ladmål osv. Fatter det simpelthen ikke.

• #3   22. apr 2017 Sådan er trailer markedet lige nu. Solgte vores 3 brugte trailere på 1 dag, havde sat dem lidt højt så der var lidt at slå af på, og alle blev solgt til prisen. Jeg går også ud og køber en ny i stedet, så er der det mindre bøvl at tænke på...

• #4   22. apr 2017 Trailere er bare vanvittigt dyre smiley Vores ifor kostede noget over 25k

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #5   22. apr 2017 Der er ind i mellem en del trailere til salg i markedet her på siden. Ellers er der en del grupper på facebook til den slags, hvis man da har facebook. Ellers er der dba og gul og gratis.

• #6   22. apr 2017 Facebook har jeg ikke, men prøver lige gul og gratis også. Synes dog der er mest i Jylland der - og jeg bor på sjælland. smiley

Men ellers er det her satme et ok tilbud synes jeg.
    http://www.harald-nyborg.dk/p13003/stema-trailer-750kg-presenni

Jeg kan ikke forestille mig andet, end at den er OK til at køre på lossen en gang imellem, og hente lidt i byggermarkedet i ny og næ. smiley

• #7   23. apr 2017 find en 500kg trailer så slipper du for vægtafgiften smiley ved godt de der 140kr årligt i vægtafgift for en trailer op til 1000kg nok ikke slår hul i budgettet men det er stadig penge sparet smiley der er rigeligt tilsalg på dba, guloggratis og et par enkelte herinde men folk tror som regel det er guldbelagte trailere så vil næsten hellere foreslå dig at købe en ny smiley

• #8   23. apr 2017 En 500 kilo's koster det samme - det er samme trailer. Tænkte bare at det er meget rart at må have det ekstra i den..? smiley

• #9   23. apr 2017 jeg købte for 2½ år siden en lidt ældre men i en ret god stand trailer til 500 kr på dba, der skulle laves lidt lys på den og det var ligesom det. bevares den har en del år på bagen, da den er fra 1985, det er en brenderup der har en totalvægt på 475 kg og så har den et godt mål, idet den er 226 cm lang og 117 cm i indvendig mål
    til de 500 kr kan den holde så længe den kan, men tror squ der er mange år i den endnu

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #10   23. apr 2017 de billige trailere man kan købe i byggemarkeder osv er uden bremsere og de færreste alm biler må trække 750 kg uden bremser

• #11   23. apr 2017 #10 Ja ok, det kan der være noget om. Mener jeg må trække 600 uden bremse - så det er lige imellem. Men ok, hvor tit er det også lige man får smidt så meget i den? Ret sjældent tror jeg, nu jeg tænker over det..

• #12   23. apr 2017 Nu vi er ved trailere.
    jeg skulle hjælpe min mor med og tømme deres med have affald. (jeg køre bilen da jeg kan bakke trailer og hun ikke kan).
    efter vi har tømt den ser jeg så bunden er rimelig rådden.
    faktisk så meget at jeg ikke tør køre med den i igen. men hvad hedder det træ der bliver brugt.

det ikke mdf. det ikke spånplade. hvad er det så?.
    og kan man få en ny bund?

• #13   23. apr 2017 Bare Google trailer bund smiley De kan fås i hen og fix osv

• #14   23. apr 2017 Trailerbund på tilbud i jem og fix til 349kr i denne uge. Billigt. Har selv lige skiftet min.

• #15   23. apr 2017 Bunden er krydsfiner - men søg på trailerbund som flere har skrevet.

• #16   23. apr 2017 Sådan en Stema trailer er ganske fornuftig. Havde en fra 2011 og solgte den her i starten af året, den fejlede stadig ingenting. Den blev flittigt brugt og læsset godt og grundigt ind imellem.
    Så hvis du ikke har behov for mere, synes jeg bestemt du skal købe sådan en ny Stema.

• #17   23. apr 2017 Jeg havde samme problem da jeg købte. Har også den fra Harald. Den kan sagtens holde.

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #18   23. apr 2017 Jeg har en 750 kg Stema boogietrailer fra Harald Nyborg. Den har ikke fejlet noget endnu, den blev købt i 2010, og bliver brugt til stort set alt. Stema skulle vidst være den største trailerproducent i Tyskland, så helt skidt kan det ikke være.

• #20   23. apr 2017 Stod selv i samme situation for 4år siden, villa ha en med bremser der kunne læsse noget.
    Brugte med bremser var bare dyre, hvis de skulle være synet 7000-15000kr for en 10-25år gammel trailer smiley
    Endte med at købe en helt ny Neptun der må laste 975kg med pressening og nr plade for for 12400kr alt virker stadig fint, har ingen problemer haft med den.

• #21   26. apr 2017 Tak for jeres input - jeg kører over i Harald og henter en Stema. smiley

Kommentér på:
Brugt trailer hvor?

Annonce