{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Lidt spørgsmål ang. BMW {{forumTopicSubject}}

Hey:)

Jeg har i lang tid overvejet og købe en E30 320/325"coupe", men det er aldrig rigtig blevet til noget, nu har jeg så også fået kig på en E36 320, bare i 4-dørs. Men efter jeg har kigget på bilbasen har jeg fundet ud af at det stort set er umuligt og finde en der har gået under 200000km. Så jeg vil meget gerne høre nogle erfaringer om hva der er godt nok og købe, og hvor langt sådan en E36 kan gå? Og hvad en fair pris er for sådan en.

Kunne også godt tænke mig og høre lidt om deres udstyr: har de servo osv?

Og bare lige for at nævne det, så er alt under en 2.0 ikke interesant for mig når det gælder bmw.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt spørgsmål ang. BMW
  • #1   2. sep 2006 hvis de bliver behandlet ordenligt kan de vel gå en halv mil køb en uden vanos da det er dyrt og lave og ikke holder så godt og ja de har servo gå ind på www.bmwe30.dk og spørg de har forstand på den slags

• #2   2. sep 2006 Okay, jeg prøver og oprette dette emne derinde.

Men lige et sidste spørgsmål. er der stor forskel på at få forsikret(ansvar kun) en E30 og en E36, sku gi lidt over 6K for E30.

• #3   2. sep 2006 en coupé model meget dyrere end en 4 dørs i forsikring.... tror mig..

jeg har ringet til rigtige mange og det billigeste jeg har fundet med kasko er 22 000 årligt...

hvis det var en 4dørs kunne jeg have forsikret min til omkring 9000

hvis du kun skal have ansvar på, så prøv at ring til aros forsikring...

hvis du er fra fyn og over 21 så prøv at ring til www.fomo.dk

• #4   2. sep 2006 Okay, men min plan er i hvert fald ikk og købe en E36 coupe da den er for dyr i forhold til en 4-dørs.

Men jeg er kun 18, snart 19. Og så har jeg det der respekt for fart kursus.

• #5   2. sep 2006 Extremebmw. Tusind tak for det...

Jeg syns det er rigtig svært hvad man skal vælge, men er ret sikker på det bliver en E36 sedan. Men hvilken motor osv ved jeg ikk.. Kender ikk nogen der har en bmw, udover mine svigerforældre, de har dog den nye 330 og en X5 så de ved ikk en hat om noget der har noget og gøre med E36.

Hvis man ser på benzinøkonomien, hvor stor forskel er der så på en 320 og 325? for hvis den ikk er så stor, vil jeg da klart gå efter en 325.

• #6   2. sep 2006 Okay, kiggede lige efter en E36 325 sedan og den billigste med afgift kostede 115000, så det bliver nok en 320.

Hvordan er den og køre? Altså komfort, er den kvik nok, osv..

• #7   2. sep 2006 Skuffet??? Jeg er da ikke skuffet over min:-) Den køre da glimmerende, Men pas på har du først kørt bmw en gang så er det altid bmw.:-) ellers bare på med kompressor. så skal den nok æde civic hehe...

Kommentér på:
Lidt spørgsmål ang. BMW

Annonce