{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.187 visninger | Oprettet:

Sænkning af bmw f10? {{forumTopicSubject}}

Hvilke muligheder er der her?
Hvad skal/kan skiftes for at sænke den.

Har kigget lidt rundt og fundet frem til at man kan sænke undervogn uden at skulle skifte noget, men kan jeg det på min?

Hvilken undervogn er der på sådan en bmw f10 535d ?
Den har sport suspension

Skal sænkes max 30mm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning af bmw f10?
  • #1   3. maj 2017 Du får stillet nogle sænkningsspørgsmål.. Men der er jo flere muligheder - men du kan jo ikke sænke bilen uden at skifte noget. Der er disse løsninger i prismæssig stigningskategori.
    - Fjedre. Kvalitets-fjedre fra Eibach eller lignede kan fåes til 15-2500 Kr. Koster også et par tusinde at få monteret.
    - Fjedre og andre dæmpere. Nogle undervogne syntes ikke det er sjovt med blot at få andre fjedre og de kan dreje lidt i skålen.
    - Gevindundervogn. F.eks. fra KW. Kan fåes til en 12-15000 kr. og her kan du justere hårdhed, højde foran og bag. (Koster så også hurtigt 3000 i løn for at montere.).

Vil man ramme en specifik højde med garanti for at bilen står "lige" vælger man den sidste løsning. Er man mere til budget på sådan en stor 5´er serie vælger man blot fjedre.

Heldigvis finder der både Koed og Schmiedmann i Danmark der kan vejlede og montere(Kun Schmiedmann). Du er så fra sjælland, så en tur til odense er måske ikke så sjov.

• #2   3. maj 2017 Kender du til at man kan sænke luftundervogn elektronisk med tester hos bmw ? Har set nogen har fået dette. Er det ikke en mulighed , som er lettest ?

• #3   3. maj 2017 Er du sikker på der er luftundervogn på?

• #4   4. maj 2017 Jeg har netop lige fået monteret nye fjedre ved Schmiedmann forrige uge.

Jeg manglede 20mm foran og de vidste lige præcis hvilke type fjedre jeg skulle have, for at opnå den ønskede højde. God service og de har 100% styr på deres shit!

Kan klart anbefale dem.

• #5   4. maj 2017 Er der ændring i komforten eller andet??

Kommentér på:
Sænkning af bmw f10?

Annonce