{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om BMW E39 528i
  • #1   11. maj 2017 Den er Ikke de penge værd i mine øjne og er den med aut gear ville jeg slet ikke røre den..

  • #2   11. maj 2017 Meget gerne en begrundelse veteran smiley

  • #3   11. maj 2017 Og vil lige sige det er 40.000kr og ikke 45.000. Min fejl

  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #4   11. maj 2017 V.D - glæder mig til, at høre din begrundelse
    Bmw kendskab har du næppe!


  • #5   11. maj 2017 Allan, hvad siger du?
    Vil gerne høre hvad folk siger, før jeg gør for meget. smiley


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #6   11. maj 2017 Jeg kan kun sige hvis alt fungere, og den er velholdt, så er det en god pris!

    Men vær opmærksom på hjemmefuskede reparationer.

    Brug søge funktion og søg på alt med e39 i forum - der er mange og læse på! smiley


  • #7   11. maj 2017 Den har lige fået stor service med gearkassen også.

    Men findes der danske BMW forumme?
    Evt. Link? smiley


  • #8   11. maj 2017 hvis 40000 kroner er en god pris for 355000km vil jeg sku gerne vide hvor meget min er værd

  • #9   11. maj 2017 Altså så vidt hvad jeg kan se, er det, det de står til.. Men tilspørge jo folket om det er pengene værd smiley

  • #10   11. maj 2017 nu har min kun kørt 147000 og i perfekt stand og er fra 96

  • #11   11. maj 2017 Den har dælme kørt lidt!

  • #12   11. maj 2017 Jep troede også det var løgn da jeg købte den men det passer

  • #13   11. maj 2017 Vildt.
    Men der er en 528i til salg, for 80.000 med cirka samme kilomet tal som din, dog bare med mtec. Men nægter at tro på han får det for den


  • #14   11. maj 2017 min er også en 528 og alt mtech er købt men ikke sat på. tror heller ikke han vil få 80 og det er også derfor jeg syntes dem der er til salg er alt for dyrt

  • #15   11. maj 2017 Ja okay.

    Har lige kigget den på DBA.
    Den koster 90.000kr og har kørt 200.000.

    Og send er har kørt over 450.000 koster omkring 20-30.000kr.

    Det er et sjældent syn at se en til salg der kun har kørt 140.000km..

    Søg BMW 528 på dba, så dukker den til 90.000 op. (Det tror jeg så ikke han får)


  • #16   11. maj 2017 kigger lige. kan i godt følge mig lidt i at når samme slags bil som min er til salg som koster 40 til 50000kr og som har kørt lad os bare sige 350000km hvad burde så ikke min koste når den har kørt 147000

  • #17   11. maj 2017 Hvis du vil have en realistisk pris vil jeg sige 75-80.000. Ellers kommer du nok ikke af med den (hvis du skulle sælge den)
    Tror aldrig ham med bmwen til 90.000 kommer af med den til den pris. Du kan jo smide 20.000kr ekstra og få en E39 M5. (Dog med en del km på bagen)


  • #18   11. maj 2017 Jeg kan godt følge dig, man bliver lidt nysgerrig som ejer jo

  • #19   11. maj 2017 Du får kraftedeme ikke en m5 for 20.000 kr smiley du må havde slugt noget du ikke kunne tåle..

    Ang. priser. så er det meget op og ned. da de svinger så sindsygt i priser, men alt efter hvor godt i stand de er, sådan ligger priserne så også.. Kender en med 528 der stod kniv skarpt den gik for 90.000 kr .. Man skal bare være tålmodig... smiley


  • #20   11. maj 2017 Har aldrig ment 20.000kr Dalsgaard... Havde ikke fået skrevet ekstra med. Det er rettet nu. Men det er muligt at finde dem til 110-120.000kr

    Ja, de svinger lidt og er stadig højst sat de E39'er.
    Men min største bekymring er, på hvor længe sådan en holder, da den jo har køer 355.000km smiley


  • #21   11. maj 2017 har godt nok kigget mange m5ere , specielt inden jeg fandt min , men har sgu aldrig set dem 110000-120000 kr , medmindre det uden afgift...

  • #22   11. maj 2017 Det er set før, skrev jeg. Men så har de også mange km på bagen, hvilket jeg også har skrevet...

  • #23   11. maj 2017 Eller så var vi ved de 150.000, det kan godt ske... Ved bare det var under 200.000kr

  • #24   11. maj 2017 Men hvor langt kan sådan en motor køre endnu?

  • #25   11. maj 2017 ikke engang til 150.000 har jeg set dem til, og har kigget på bmw i mange år efterhånden.. har set dem billigst fra omkring 160.000-200.000 kr

    Men det er også sagen ligegyldigt smiley og det er rimelige pålidelige motorer de har, hvis man bare gider at lade vær med at brænde dem af på kold motor samt holder samtlige væsker ved lige..


  • #26   11. maj 2017 Fuldstændig, det drejer sig heller ikke om en m5 det her...

    Så hvad vil du mene, hvor langt kan sådan en 528 køre? 5-600?


  • Bo
    Bo Tilmeldt:
    feb 2011

    Følgere: 2 Biler: 16 Svar: 16
    #27   12. maj 2017 Jeg har haft en der havde rundet 500.000 km. Den kørte perfekt, med almindelig vedligehold. Jeg har så også haft en som havde kørt 240.000 km. med aut. gear, lignede en ny bil for to år siden, den står til salg som et lig nu... Det har altså lidt med servicering at gøre, hvor langt sådan et svin kører. PRIS = STAND smiley

  • #28   12. maj 2017 Du har ret.
    Men som skrevet, bilen har lige fået stort service. Det indgår også gearkassen. Plus den har fået nye tændrør smiley


  • Bo
    Bo Tilmeldt:
    feb 2011

    Følgere: 2 Biler: 16 Svar: 16
    #29   12. maj 2017 Mit bud vil være et stykke over 600.000 km. med rette servisering. Hvad pris angår kikker du selvfølgelig efter rust i kanterne og slør/lyde fra undervognen og om bøsningerne er skiftet. Prisen for et godt eksemplar ligger mellem 35.000 og 45.000 kr.
    Det er bare min vurdering...


  • #30   12. maj 2017 Også når de har kørt 355.000?

    - kan se du har haft flere e39'er


  • #31   12. maj 2017 40000 for en E39 528i der har kørt 355000.. I må være vanvittige. Javel, taler vi "liebhaver" bil uden rust, service OK og ingen overslitage så kan 40 måske undskyldes. Jeg går ud fra at den er slidt efter KM-standen, så maksimalt 30000 for sådan en bil. De er set både til 22-25000 Kr på bilbasen, og ned til 17-19000 Engros.

    Jeg vil til gengæld ikke være bange for at købe en med Aut. gear HVIS der er service holdt på bilen. Sådan en gearkasse og motor går snildt 600000 hvis de plejes efter foreskrifter. Har kørt i E39´ere med Aut. der har gået op til 700000 KM uden at der er skiftet andet end amlene sliddele.

    Og man får i øvrigt IKKE en E39 M5 på danske plader til 100-110000 Kr. Du må have spist søm. Den billigste solgt engros i nyere tid jeg kender til - og jeg følger det marked mere end tæt - røg til 155000 og var i skidt stand med høj KM og ingen Service OK. (Service OK er vitalt på en M5´er).

    Der var også en M5 E39 tilsalg for ikke så længe siden privat til 175000 med omkring 200000 KM.

    Men hvorfor overhovedet se på den 528i til 40000 når du kan få denne for det samme med lidt forhandling som kun har kørt det halve?
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/528i/28-4d/3272518

    -Her skal du heller ikke være nervøs for aut. gear.


  • #32   12. maj 2017 Hej Thomas! Tak for dit super kvalificeret svar!

    - overdrev nok med 110.000. Men rettede det også på en anden kommentar, angående m5 salg.


    Grunden til jeg ikke køber den du viste er, at den har rust... men kig nøje på billederne. Bagklappen er fyldt med rust, så hvem siger ikke der er andre steder?
    Og så er jeg bare glad for E39, med mtec kitt.
    Men hvad synes du?


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #33   12. maj 2017 Thomas M ( vanvittige )
    - så velkommen i klubben

    Come on 40.000 kr. er sku'da ikke vanvittigt hvis bilen ellers er i orden og dertil hører!
    Det ville klæ' dig og være lidt mere nede på jorden, smartass!


  • #34   12. maj 2017 Jeg giver dig ret i det med rusten, men jeg vil hellere købe en bil hvor jeg kan se det rust der er, istedet for en hvor der måske er lavet lappeløsninger gemt bag maling. smiley Er der rust i undervognen - så er det et klart "no-go".

    Jeg havde nok valgt at have lidt tålmodighed for at se hvad markedet byder på, for der kommer ofte nogle tilsalg på bilbasen og dba til gode penge. Men det hele afhænger af standen på den du allerede har set på.. Jeg er ikke bange for 355000 KM på en 6 CYl. BMW med service. Slet ikke smiley Men samtidig skal den heller ikke koste for meget..


  • #35   12. maj 2017 Allan: Kald mig bare smart for at sige tingene lige ud. Jeg behøver ikke smide smileys og sige alt med sukker på bare fordi det er 2017.

    Men du må sgu undskylde jeg prøver at spare folk for penge og dårlige handler. Jeg har også kun selv haft ca. 35-40 BMW`er, men far 20 styks, min søster et par stykker og er kommet i den verden siden barns ben. Hvis du har lyst til at betale overpris for noget gammelt skrammel - så skal være velkommen sammen med din jantelov. Du er vel typen der ikke kan klare at andre ved mere om noget end dig selv.

    Hvorfor tror du jeg har haft flere BMW´er købt for f.eks. 160000 - brugt dem i 1 år og solgt dem for 220000+ Kr? Fordi der er for mange som ikke bruger indersiden inden de køber og ikke har økonomisk sans.

    Men jeg tager det til mig! Hjælper ikke folk med at spare penge mere..


  • #36   12. maj 2017 Thomas M.
    Du har ret, og jeg er altså glad for din ærlige mening og hjælp.

    Men sælger fortæller at rusten er lavet rigtigt på denne.
    - men er rust på bagklappen ikke også en svaghed på en E39?


  • #37   12. maj 2017 Altid noget at nogen kan tåle at man taler direkte.. smiley Alt for mange tror at man er smart eller sur fordi man skriver som man taler smiley

    E39´eren har bare generelt en bagklap der ruster desværre, og også under klappen. Derudover så har de haft lidt problemer ved tank-klappen og bunden af døre..

    Derudover så skal der tjekkes under måtten i bagagerum og ellers bare generelt som på andre biler.. Det er vigtigst at der ikke er rust i bund og tårne, for der løber pengekassen hurtigt tør..:)


  • #38   12. maj 2017 Stå der alt i udstyr så regn med at den har elruder og ejusterbar spejle. Folk fatter ingen ting nå de skal sælge deres biler. Har set basic up blive solgt som værende en highup med at i udstyr selvom den ikke havde hverken læder. Soltag. Eller maps'n'more. Samme gælder BMW. De er i Danmark som regl elendigt udstyret men alle skriver ALT I UDSTYR.

    Om den har kørt for meget. Måske. Det en motor der ikke er glad ved unge mennesker og popper med glæde Toppakning. Mellem cylinder 5-6 de har en svag vandpumpe og generelt ikke helt så fantastiske som deres fanboys gør dem til..
    Gå efter en velholdt bil der virker sund og som giver dig en go mave fornemmelse.


  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 26 Følgere: 19 Svar: 212
    #39   16. maj 2017 Sø-Propel:

    Jeg vil gerne erkende, at de færreste har en idé om, hvor meget udstyr sådan en E39 kan fyldes med. Samtidig er jeg dog dybt uenig i, at den bliver gjort til mere, end den er. E39 er i min optik en af de bedste BMW'er, der er bygget i nyere tid. Jeg har selv haft en 523i og en 530iA. Fælles for dem begge er, at motorerne kørte upåklageligt.


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #40   16. maj 2017 Nicolai B
    Søpølse, har ikke en skid forstand på Bmw. Men det lyder sikkert godt og smart med en søforklaring smiley


  • #41   7. jun 2017 Jeg har selv en e39 528i og synes selv den er en fin bil... den er ikke ny men den er bygget godt.. jeg har skrevet en guide herinde på BG omkring hvad du evt skal kigge efter, hvad du kan opleve eller spørge ind til.

    Det jeg synes er vigtigt er at du selv skal kunne skrue lidt på bilen for den har den alder hvor det ikke kan betale sig at køre ind til en forhandler og få fikset alt - en Bentley servicemanual til bilen så kan du fikse det efter Bmw forskrifter... det er det en entusiast gør efter min mening.

    Jeg synes også at man her i forummet skal anerkende at km har en betydning men hvis man ligesom en del herinde er passioneret omkring sin Bmw så bliver den også passet og plejet og der bliver skiftet ret så meget ved bilen så man bibeholder den køreglæde som man ønsker. Så hvis sælger er entusiast og har regninger på delene der er skiftet så kan den motor og bil sagtens kører en del endnu.

    M52 motoren bliver let varm og det går som nævnt udover toppakningen. Automat gearkassen skal have nyt filter omkring hvert 160000 og der skal tjekkes olie stand ved cirka 60000 km. Kig på gummislangernes tilstand i motorrummet som kan give en indikation om der er skiftet noget i motorrummet og tjek for olie omkring ventilcoveret og mere....


Kommentér på:
Spørgsmål om BMW E39 528i

Annonce