{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.579 visninger | Oprettet:

Mangler topnøglesæt og ringgaffel, hvad skal jeg købe? {{forumTopicSubject}}

Jeg er tidligere mekaniker, og ejer ikke andet end et skaldet kinasæt fra 90'erne som jeg har arvet fra min afdøde morfar. Og det er VIRKELIG skod! smiley

Hver gang jeg har fat i det sæt lover jeg mig selv at jeg skal smide penge efter noget som bare er "semi-decent" smiley Det gør det bare lidt sjovere at skrue på sine egne biler, cykler, havetraktoren, og bådmotoren.

Mit problem er at hver gang jeg finder et sæt, så synes jeg der mangler noget i sættet smiley Enten er der kun assorteret ringgaffelnøgler, mangler den lille tændrørstop osv. osv. osv. Ja jeg kunne købe de manglende dele løst, men det ødelægger idéen med at have et komplet sæt i en kasse.

Harald skrald kører tilbud på dette sæt: http://www.harald-nyborg.dk/p2179/bahco-topnoeglesaet-92-dele hvilket er et godt tilbud i mine øjne. Tror bare ikke sættet vil bare ikke ramme alle mine behov.

Er umiddelbart kommet frem til dette sæt nok rammer mit forbrug bedst: http://www.rustfribolte.dk/439-vaerktoejssaet-106dele-tengtools.html
Men har ikke personlig erfaring med det mærke, og ved ikke om det vil give bedre mening at købe tingene i f.eks. 3 sæt istedet? Måske dette: http://www.prishammeren.dk/shop/ks-tools-classic-4838p.html og et sæt lednøgler og ringgaffel?

Jeg er åben for alle løsninger, men mit max budget er de 1500kr jeg har fundet noget til.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler topnøglesæt og ringgaffel, hvad skal jeg købe?