{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.511 visninger | Oprettet:

Per h
Per h
Tilmeldt:
20. jun 2008
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140

Mercedes A180/A200/A250 VS Mazda 3 - What to choose? {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens.
Jeg har efterhånden kredset min søgning efter ny bil ned til følgende 2:
Enten en Mercedes A-klasse eller den helt nye Mazda 3.

Mazdaen kan jeg få med ALT tænkeligt udstyr (autogear, paddleshift, diverse sikkerhedssager, bakkamera osv osv.) - Sprit ny og som jeg ønsker den til samme pris som en

Mercedes A-klasse med et par år på bagen, og ca 40-50.000km på bagen. Merceren kommer med mindre udstyr en Mazdaen og mindre plads både på bagsæder og baggagerum. Dertil skulle den eftersigende ikke have den samme luksus køreoplevelse som sine storebrødre og slår hverken BMW 1-serie eller Audi A3 som samlet pakke. (Hvilket Mazdaen eftersigende gør)

Så er den prestige der følger med en Mercedes det værd?
Hvad tænker i og hvad ville i vælge?

Lad os gerne høre godt og skidt om BMW'en og Audien smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes A180/A200/A250 VS Mazda 3 - What to choose?
  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #1   22. maj 2017

    profilbillede
  • #2   22. maj 2017 Har haft en A250 med alt i AMG samt fuldt udstyr og den kørte helt suverænt, dog var den til tider for hård i affjedringen selv i eco/comfort.. Dette skyldes selvfølgelig AMG undervognen og de 19" fælge smiley Motorlyden var helt fantastisk og lød som en større motor især med udstødningshalløjen åben smiley

    Men som helt skrabet udstyrsmæssigt uden Xenon, læder og AMG udstyr havde jeg hellere taget en fuldt udstyret Mazda 3 med den velkørende 2,0 skyactive smiley


  • #3   22. maj 2017 Har kørt en del mazda 3 og ha run sider i en Akasse men forhelved den er skod. Interiøret er ikke specielt lækkert og er hårdt og meget plastik der knirker og knager.

    Så klart mazda 3 af de 2.
    Selvom jeg ikke er BMW mand ville jeg heller gå efter en 1serie med automatgear.
    Eller en lexus is serie.


  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #4   23. maj 2017 Er der andre indputs?

  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #5   23. maj 2017 Og Søpropel hvorfor Bmw'en?

  • #6   23. maj 2017 Nu har ikke prøvet at sidde i en A-klasse uden fuldt læderindtræk men der er alt dækket af læder alcantara eller "kulfiber" og ikke noget plastik eller hårde materialer der hvor man rører så det ville jeg ikke være bekymret for smiley
    BMW'en skulle være den bedst kørende i klassen men jeg er ikke vild med interiøret i dem smiley


  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #7   26. maj 2017 Kasper - har du tjekket på bagsæder og lign?

  • #8   26. maj 2017 Vores var en Van men dørbeklædninger, handskerum og næsten alt under rattet samt det meste af instrument bordet og midterkonsollen var beklædt i læder og ellers softtouch materialer smiley Vores havde dog AMG eksklusive pakken til omkring 30.000 med sort læder og røde sugninger osv smiley

    Spar deres dyre anlæg væk det til 16.000, det er ikke pengene værd smiley


  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #9   7. jun 2017 Er der andre meninger på emnet??

  • Per h
    Per h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 140
    #11   3. aug 2017 Det var da et super svar smiley
    Man kan ikke få den nye model i 163hk desværre smiley
    Hvilke knapper sidder bag rattet? Det kan jeg ikke erindre?


Kommentér på:
Mercedes A180/A200/A250 VS Mazda 3 - What to choose?

Annonce