{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.993 visninger | Oprettet:

Sæde udskiftning. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Har haft en utæt dunk med Propylen Glycol. Som er en base til E-cigaret. Har prøvet rense det og suge det med aviser. Men der simpelthen for meget suget ned i stoffet.

Nogle steder man kan købe selv den nederste del af sædet. Nogle der evt kan gøre noget ved det med betaling?

// Can.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæde udskiftning.
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   23. maj 2017 Det er jo noget fedtet stads men er meget lig med kølervæske har klippet dette fra "Bilpleje Nu" til dig ved ikke om det kan bruges..." mvh Finn

Hvordan fjerner jeg bedst den kølervæske der er i bunden og samtidig får tørret bundmåtterne ordentligt uden at ende med at have svamp i bilen?

SVAR
    Michael V. Hansen. 17. september 2012 kl. 16:51
    Jeg ville leje mig en vådstøvsuger i den lokale farvehandel. Tømme så meget ud af bilen som muligt, og så blande en affedter i vandet.. Således kan affedteren opløse lidt af kølervæsken, og vådsugeren tage det med retur.
    Tørringen, må solen stå for, ellers må du sætte en varmeblæser i bilen.. HUSK AT HOLDE ØJE MED BLÆSEREN! det kan blive noget RIGTIGT skidt, hvis den får varmet tingene for meget op.
    Vh
    Michael"

• #2   23. maj 2017 Ja lige præcis. Det er det. Og selvom aviserne har suget meget. Så kan man se plettet. Og har en varme blæser og vådstøvsugeren må jeg prøve at leje og at se. Men og det billigst at bare skifte sædet?

• Ivan H
    Ivan H Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Svar: 66
    #3   23. maj 2017 Kan det ikke lade sig gøre at tage sædebetrækket af og vaske det og evt så købe en ny sæde bund hvis du ikke kan få den gamle gjort ren?
    Har lige købt en ny sæde bund til min saab 9-3 og også nyt betræk, virker til at være en overkommelig opgave at selv skille det og skifte det.

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #4   23. maj 2017 ellers ring til et par huggere, de har nogle gange flotte sæder...

• #5   23. maj 2017 jeg ville til hver en tid bruge den time det tager, at rense sædet med en vådstøvsuger. Inden det er du investere i nyt stof. Det koster alligevel rigtig mange penge og hvis ikke du har prøvet, at skifte sædebetræk før, så kan det komme til at side ret grimt, og tager hurtigt et par af/påmonteringer inden det sidder rigtigt igen.

• Heino M
    Heino M Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 115
    #6   23. maj 2017 Du piller sædet ud af bilen og damprenser det så skal det nok gå væk.

• #7   23. maj 2017 Det lyder til at jeg skal prøve at rense det eller bare finde en ny sæde fra en ophugger? smiley

• #8   23. maj 2017 Hvilken bil sidder sædet i? smiley

• #9   23. maj 2017 Golf 4 2,0 fra 2001

• #10   23. maj 2017 Årh så ville jeg kigge forbi en hugger smiley Golf IV er en af de mest gængse biler og de har sikkert massere af super fine sæder til den smiley
    De har nogle fælles hjemmesider hvor man kan se hvad de forskellige huggede har, tror den ene hedder nemdele

• #11   23. maj 2017 Jeg har nogle lækre sportssæder i shoppen, hvis du er til det.

www.restec.dk smiley

Kig under Styling > Universal

• #12   25. maj 2017 Jeg fik det væk. Tog hos en bil pleje sted. Også det virkede. Ingen fedtes sæde mere smiley

Kommentér på:
Sæde udskiftning.

Annonce