{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.221 visninger | Oprettet:

Rengøring af motorrum? {{forumTopicSubject}}

hej ??

nu har jeg poleret, lakforsejlet og vokset bilen.
nu tænker jeg at motorrummet godt kunne trænge til lidt rengøring. Men vil naturligvis gerne undgå man skader motoren o.lign.

nogle som har nogle gode råd og fif?
evt højtryksrenser/vandslange?

bilen er 1 år gammel (fabriksny)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rengøring af motorrum?
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   24. maj 2017 lad være med at højtryks spule den da multi stik kan blive fyldt med vand med store problemer til følge sprøjt med motor rens og lad den hvile en times tid så kan du tøre den af med en fugtig klud og sprøjt den med wd 40 så har du et rent og konserveret motor rum eantag wd 40 hver anden m om sommeren og 1 gang om m om vinteren

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#4   25. maj 2017 2
    der er lidt olie i wd 40 jeg bruger selv denne metode og det dur man kan også bruge textyl den klare af dem men det suger skidtet til sig og er svære at gøre rent næste gang man skal rengøre
    hvis trådstarter ønsker plast delene skal have glans kan man bruge vinyl makeup med glans til dem
    en anden fordel ved at holde sit motor rum på denne måde er at div dele er lettere at skrue af

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#6   25. maj 2017 hss 2000 er jo spray fedt som suger nyt skidt til sig hvor wd 40 lægger en ganske tynd hinde af olie som ikke suger skidt til sig på samme måde
    men hver mand sit cirkus

Kommentér på:
Rengøring af motorrum?

Annonce