{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Anderledes udfordring. {{forumTopicSubject}}

Min kammerat og jeg har siddet og snakket om hvor synd det egentlig er at udfordringerne her på bilgalleri hurtigt går i glemmebogen og man ikke får særlig mange stemmer som giver et større indtryk af hvad folks ærlige meninger egentlig er omkring ens bil. Og udfordringerne også tit hælder til dem med flest venner her på siden.

Vi håber derfor at i vil hjælpe os begge med at give os et billede af hvad i syntes om netop vores biler.

Hvis i gad og ligge en stemme på en af bilerne og ville skrive hvorfor i netop har stemt på enten Bmwén eller Corsaen, arbejdet, udseenet, osv. osv.
Som tak for hjælpen vil vi give en kommentar samt en karakter med på vejen til jeres bil som tak for hjælpen.

Dette skal ikke ses sådan at jeg tigger stemmer fra jer så jeg netop kan vinde, min kammerat og jeg håber dette kunne være med til at give os et ordentlig billede af netop vores udfordring, uden snyd og uden venne stemmer.

Udfordringen findes her:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=86745

Vi håber i har fanget budskabet og håber dette kunne give en spændende og fair udfordring.
På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anderledes udfordring.
Kommentér på:
Anderledes udfordring.

Annonce