{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Skærm til Radio skal renses ? {{forumTopicSubject}}

Det er lidt svært at forklare.. Men jeg har en Suzuki Swift 1,2 ECO+ fra 2012. Denne model har en ca 7" skærm til radio og info.. På denne skærm har jeg i et par dage haft en af de der ANTI SLIP gummi "måtter" klistret fast for at kunne "klistere" min telefon fast der og bruge den som Navigator.

Nu har jeg så taget denne gummi måtte af.. Og min infoskærm er blevet belagt med noget mælke hvidt som er agtigt brændt ind i plastik skærmen.. Det vil jeg jo gerne have vasket af.. Men men hvad ??

Jeg har prøvet:

Accetone
3x Salmiak
Tandpasta
Terpentin

Og skærmen er stadig lige så medtaget..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skærm til Radio skal renses ?
  • #1   12. jun 2017 Hvis du har brugt tandpasta kan du risikere at have ridset overfladen, for der er let slibende partikler i de fleste tandpastaprodukter.

Overfladen på fladskærmen i stuen må man også kun pudse med dertil egnede produkter, da de f.eks. ikke tåler rengøringsmidler med alkohol. Har du prøvet med fladskærmsrens?
    Ellers er de der non-slip tingester vidst lavet af silikone, så du kunne jo prøve noget silikonefjerner. Men hvilke effekter der har på polariseringsfilmen på skærmen kan jeg ikke sige, så det er på eget ansvar. Dog næppe værre end acetone eller terpentin..

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   13. jun 2017 det kan du ikke få væk... det antislip opløser overfladen på din skærm og andet plastic..

Det samme er sket for min datter, fandt dog en brugt for 500,- i den blå avis .. der var også nogle med navi til små 1000,-

• #4   13. jun 2017 ALDRIG nogensinde skal man klistre noget som helst på en skærm smiley Hvorfor ikke bare tage instrumentbordet som alle andre?

Kommentér på:
Skærm til Radio skal renses ?

Annonce