{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Farvekoder"
Farvekoder.
Hey Folkens.. Er der nogen her, der kender farvekoden på Focus RS'en, i den blå farve? Og om man evt. kan få folie, i den farve?? Og evt. en farvekode på en mat mørkegrå. På forhånd tak!
Hey Folkens.. Er der nogen her, der kender farvekoden på Focus RS'en, i den blå farve? Og om man evt. kan få folie, i den farve?? Og evt. en farvekode på en mat mørkegrå. På forhånd tak!
Skrevet af: Morten F - 9. nov 2013
Farvekoder
Hey, jeg har en Toyota corolla fra 93, tidligere ejer har valgt at omlakere fra hvid til (lys metallic grøn/blå/lilla) den er blå med skær i, det skulle efter sigende være standart Toyota farve, men ...
Hey, jeg har en Toyota corolla fra 93, tidligere ejer har valgt at omlakere fra hvid til (lys metallic grøn/blå/lilla) den er blå med skær i, det skulle efter sigende være standart Toyota farve, men ...
Skrevet af: Mathias L - 22. dec 2012
Farvekoder?
Jeg har en toyota celica t16, og jeg er meget i tvivl om hvad farve som kunne passe den bedst? har i nogen ideer? - KUN SERIØSE, TAK..
Jeg har en toyota celica t16, og jeg er meget i tvivl om hvad farve som kunne passe den bedst? har i nogen ideer? - KUN SERIØSE, TAK..
Skrevet af: Amanda H - 10. apr 2011
Spar penge på din forsikring
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 2.795
jan 2017
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 2.795
Men se da hvad farvekoden på din bil er. Så rammer du da tættest på.
jan 2017
jul 2012
Følger: 5 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 230
Samme som Skoda 9910.
C9X Deep Black og er mere mere sort og ikk så "grov" i sølvet..
jan 2017
Den jeg har købt som hedder Lc9x syntes jeg bare mangler det perle effekt
Farvekoder