{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.426 visninger | Oprettet:

Disse synshaller godkender flest biler {{forumTopicSubject}}

Hej,

Vi har bemærket, at der er mange søgninger i forum vedr. synshaller og vi har i den forbindelse lavet en undersøgelse af danske synshallers godkendelsesprocent baseret på data fra TjekBil.

Undersøgelsen er baseret på over en million synsrapporter og giver et estimat af godkendelsesprocenten hos de forskellige danske synshaller.

Du kan tjekke den samlede oversigt over de 178 synshaller og deres godkendelsesprocent her: www.tjekbil.dk/synshaller

Data fra undersøgelsen:

For at gøre undersøgelsen så retvisende og præcis som muligt, har vi kun medregnet synshaller, hvorfra TjekBil havde minimum 1.000 synsrapporter af typen "Periodesyn". Dvs., at registreringssyn og omsyn er fraregnet i statistikken.

Godkendelsesprocenten er baseret på ubetinget godkendte synsrapporter, så hvis en bil er blevet betinget godkendt eller kræver omsyn, regnes den i statistikken som værende ikke godkendt.

Mvh. BilGalleri.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Disse synshaller godkender flest biler
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   5. jul 2017 det er jo helt vildt så stort spænd der er 25 til 70 % der er vist nogle brodne kar

  • #2   5. jul 2017 vil sige at denne liste er ubrugelig uden og indregne betinget Godkendt da betinget godkendt kan være så lidt som et nummerplade lys der er gået. og der er stor forskel på hvor meget den enkle synshal går op i lys og lygte tjekket. den synshal med mange rent godkendte kan ligge i et område med mange værkstedskunder som laver bilen klar til syn.
    der næst syntes jeg ikke godt om at bilgalleriet prøver at hjælpe med og finde den "flinkeste" synshal til folk da det jo er det folk søger efter i dette forum !!


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #4   5. jul 2017 ahr

  • #5   5. jul 2017 Nu kender jeg Syddjurs bilsyn, og er der noget galt med bilen, så må man pænt komme igen.
    Han har en del autoværksteder der ikke gider halvt arbejde, og laver tingene ordentligt fra starten, så måske derfor han har så høj procent.
    Så vil ikke mene der er noget galt i den virksomhed.


  • #6   5. jul 2017 jo rene L da jeg er ret sikker på at en synshal i de riges område Hellerup ville procent vis give flere godkendt uden fejl ind brønerslev da bilerne i det område må være gemmensnitlig dyre/nyere køretøjer hvor de bliver passet med service på et værksted.

  • #7   5. jul 2017 Spild af tid og unødvendig info..

    Grunden til at der er emner omkring synshaller er at folk søger synshaller der syner det "usynelige" smiley


  • #8   5. jul 2017 Og??????

  • #9   5. jul 2017 Der er vel også forskel på beliggenhed. Der bliver nok godkendt færre biler i en synshal i Hundige hvor mange køre i udtjente biler smiley Min oplevelse er egentlig at de danske synshaller er OK, og mere til. De rustbunker man nogen gange ser er nok en "flink" synsmand der har sagt go for denne sidste gang.

  • #11   5. jul 2017 Syntes nu heller ikke det har været et slemt emne, men naturligvis god reklame for sit site på denne måde.

  • #12   5. jul 2017 Denne liste er meget useriøs og ubrugelig. Den siger jo intet om det skrot folk kører til syn eller omvendt.

    Skulleden være retvisende, så skulle det være testbiler med beviste fejl.


  • #13   5. jul 2017 "Disse synshaller godkender flest biler"
    Jeg troede det var en universal ting at godekende en bil? Så nogle mener bilen er mere lovlig end andre?


  • #14   5. jul 2017 Hej

    Kunne vi ikke bare snart få noget httpS:// her på siden, i stedet for ligegyldig statistik... smiley


  • #15   5. jul 2017 Imponerende at de lige har ramt emner om synshaller... Gad vide hvordan Bazoom er styret uden om emner vedr. 17-18 åriges første bil og alle Christians amerikaner-emner?

  • #16   5. jul 2017 så kan man så side og undre sig over at der står en synshal på som blev lukket for 2år siden

  • #17   5. jul 2017 og som andre skriver bliver der ik spurgt så meget om synshallers syns %
    men der bliver ofte spurgt efter en synshal med en FLINK syns mand pga folks biler ik er helt lovlige


  • #18   5. jul 2017 Med lidt snakken så kan man nemt få lidt fusk godkendt ved Hjørring Synshal A/S smiley Eller sådan var det da for et stykke tid siden

  • #20   6. jul 2017 den mangler nogle parametre....

    for nogle synshaller har grundet deres geografi jo ingen nye biler inde, samt et minimalt antal toldsyn af importbiler.
    Den ene synshal som ligger med 60% godkendelse, som nogle måske vil tænke sikke en skiderik omkring, tjah jeg ved jo så at de laver et MEGET stort antal nyvognssyn, samt toldsyn på import og leasingbiler. Ergo biler der maks er et par år gamle, og intet fejler, eller helt nye som som jeg også nævner.

    En betinget godkendt, som også bliver nævnt, er jo også en dumpekarakter, men den er mere udbredt end som så, for netop en sprunget nummerpladelygte, så er den betinget istedet for godkendt.

    jeg kan ikke tage den liste seriøs, den mangler en hel del parametre før den spiller korrekt.


  • #21   6. jul 2017 fuldstændig ubrugelig indlæg. i burdte kunne finde noget mere fornuftig og bruge jeres tid på.

  • #23   6. jul 2017 Listen er da mere end ubrugelig da der mig bekendt ikke eksisterer nogen afdelinger af hverken A-inspektion eller BilsynDanmark.. bare for at nævne et par...

  • #24   6. jul 2017 Cirka 70% godkendt virker godt nok voldsomt. Så er der kun ca 30% til de resterende resultater, og Trafikstyrelsen ser helst man ligger i 20-25% på omsyn.

    Men vi ligger selv i ca. 15-20% da vi har mange store værksteder der kommer til syn med serviceret biler, så det er svært at overholde selvfølgelig.


  • #26   10. jul 2017 Vil sige der er svært at vurdere ud fra det her om synhallerne er nogle svindlere!
    Eller om de ligger i et område hvor bilisterne er gode til at køre på værksted inden de køre til syn, og hvor værestederne så kender deres synsmand så godt at de ved præcis hvad der går og ikke går, så de kan få lavet det til punkt og prikke...

    Nogen er jo ikke så sarte med bøsninger og lignende fortæller måske bare ejeren de skal i lige få lavet når i kommer på værksted...
    Uden at notere noget...

    Folk kan også være rigtig gode til at holde bilen vedlige...

    Der er forskel på om bilerne bliver holdt godt eller om de bare lige skal køre!
    Hvis værestederne her i områder Syddjurs
    Kender deres syns mand og måske holder nogle fornuftige priser, samt kender deres kunder godt så bliver bilerne måske hold godt...

    Omvendt kan de bedste på listen være nogle svindlere
    Syddjurs har 1133 biler med i testen hvor
    Aalborg har 9003 hvis jeg husker rigtigt...

    Det giver jo indtryk af at Syddjurs er en lille kreds og det betyder øjensynligt at værestederne kender deres kunder godt, og det gør synsmanden sikker også...
    Så måske er det svindel
    Måske tar synsmanden højde for at fru Jensen måske køre 3-4.000 km årligt eller mindre og kun lige ned til købmanden...
    Og derfor ikke vægter småfejl hver at notere...

    Ellers er værestederne bare gode til at forklare kunderne det her skal altså laves...
    Mens kunderne så lytter!!!


  • #27   13. sep 2017 Tag i Hjørring synshal de syner hvad som helst

Kommentér på:
Disse synshaller godkender flest biler

Annonce