{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Katrine M
Katrine M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Hjælp til piv lyd {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens. Min Passat fra 2004 er begyndt at komme med en konstant pivelyd når jeg kører over 100, nogen der har erfaringer med det problem? og så skal jeg helt i hold for ikke at "børste tænder" hvis jeg skal skifte i første gear? Alle gode bud er velkomne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til piv lyd
  • #1   7. jul 2017 Kan du høre hvor pive lyden kommer fra?
    Normalt er der ingen Synkromesher i første gear og bakgearet, og så skal man nemlig holde helt stille for ikke at kværne gearkassen.

• Katrine M
    Katrine M Tilmeldt:
    dec 2008

#4   7. jul 2017 Kan bedst høre lyden i venstre side af bilen, men ellers kan jeg ikk lokalisere det. Har aldrig haft en bil hvor man ikk ku trille og sætte den i 1. Alternativt må man bare sejtrække i 2?? Og håbe man ikk går i stå ;-/

• #5   7. jul 2017 Lige så snart hjulene bevæger sig benytter jeg aldrig 1 gear...
    1 Gear er jo kun til at sætte i gang med smiley

Nu kører alle vores også på diesel hvilket gør de sagtens kan trække fra 0 i både 2 og 3 uden at give gas men det burde altså hellere ikke være et problem i en evt benzin smiley

• #6   7. jul 2017 Sidst jeg havde sådan en lyd blev konen sat af, og så var der helt stille igen smiley

• Katrine M
    Katrine M Tilmeldt:
    dec 2008

#7   7. jul 2017 Haha ja det er nok løsningen, jeg sætter mig selv af, så kan jeg da ikk høre det. smiley

• #8   7. jul 2017 Hvis du så Disneysjov tidligere på aftenen, har du set at du skal kigge efter en græshoppe i det ene dæk?
    Hvis det ikke er aktuelt, kan det stamme fra noget gummi som f.eks. en bøsning, men hvorfor den kun gør opmærksom på sig selv ved højere hastigheder, må andre byde ind på?

Kommentér på:
Hjælp til piv lyd

Annonce