{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.429 visninger | Oprettet:

Printe prøvemærker? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Kan man stadig printe prøvemærker via skat? Kan ikke finde noget om det nogle steder, men jeg ved man har kunne gøre det før i tiden. Hvis ikke er der så andre måder jeg kan skaffe prøvemærker eller evt låne nummerplader til en BMW?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Printe prøvemærker?
  • #1   7. jul 2017 Du kan printe dem, men det har aldrig været lovligt at printe dem selv

• #2   7. jul 2017 De kan købes et af 4 motorcentre: Aalborg, Aarhus, Odense, Høje-Taastrup.
    eller et af 6 toldekspeditioner: Frederikshavn, Hirtshals, Nørre Alslev, Rønne,
    Esbjerg, Padborg (kun kontant betaling).
    Åbningstider gælder for alle: hverdage 9-14

Kan også købes/bestilles ved applus synshaller, der går der dog 3-4 dage før du har dem.

• #4   7. jul 2017 Som kasseren skriver, har det aldrig været lovligt. Den PDF, man får, skal blot betragtes som en kvittering.

• #5   7. jul 2017 har gjort det et par gange nu, hvor jeg selv har printet smiley nogen der ved hvad der sker hvis man bliver stoppet? man har jo den kvittering med inde fra skat?

• #7   7. jul 2017 ja okay, kunne da godt være man skulle stoppe med det så, haha smiley der går bare alt for lang tid, før de skide mærker kommer.....

men man har jo sedlen med hvor der står de er betalt for, og hvilken dag de gælder? så synes da ikke der burde være noget smiley

• #9   7. jul 2017 man få det som kvitering fra skat,
    så man kan se at de mærker man få tilsendt er lavet rigtig, med korekt start og slut dato,

• #10   7. jul 2017 Man ryger nok ikke ind for dokument falsk, men ordensmagten kan og er i deres gode ret til at indrage tilladelsen til at bruge de prøvermærker man har bestilt, om der følger en bøde med skal jeg ikke kunne sige.
    At reglerne så er en smule gakgak er noget andet, men det er ikke lovligt at printe selv

• #12   8. jul 2017 Nej det svare ikke til at printe penge ud..... det kaldes falskmønteri, og det er stadig næppe dokumentfalsk...,,,

Kommentér på:
Printe prøvemærker?

Annonce