445 visninger
|
Oprettet:
Kammertonen... Hvor er den henne? {{forumTopicSubject}}
Syntes der er en tendens til at folk herinde er blevet lidt grovere i munden, truer hinanden med tæv og jeg skal komme efter dig skal jeg! Hvad er der lige der sker for de folk, og hvad skal det hele ende med?
Det er ihvertfalde ikke for at høre folk lukke galde ud at jeg er herinde, gider snart ikke høre på de useriøse pattebørn mere!
Kan der ikke evt være en konsekvens fra webmasters side, at man ved dårligt sprogbrug og trusler kunne blive fjernet herfra?
Vil sgu hellere se på fake biler, end at kigge på de åndssvage kommentarer der er blevet fyret af her på det sidste!
Men, det er jo kun min mening...
Mikael
jun 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 176 Svar: 1.894
Desværre er der ikke meget at gøre, alle kan blive sure engang i mellem, jeg kan selv være skarp i tonen....
maj 2004
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 38
de skriver det godt nok men holder det?
mar 2003
Følger: 20 Følgere: 31 Biler: 9 Emner: 159 Svar: 2.369
maj 2004
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 38
nov 2003
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 204
Som d er nu kan man jo oprette sig på 1 min, og så skrive i forummet..
nov 2003
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 193
Om det holder, at anmeldelse vil ske til internet udbyder og indlæg vil blive slettet, er noget vi snart vil finde ud af. Kender til to, som er blevet skrevet om til bilgalleriet for nylig pga. chikane, stødende udtalelser m.m.
Håber de falske oprettede brugere, de fake biler og ikke mindst "tilsvinerene" snart er fortid på bilgalleriet.
Med venlig hilsen
Heidi, street-racer-girl
www.hanielsen.dk
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Noget lignende kunne man indarbejde i siden her. Blot skal man passe på, at det ikke misbruges. Men naturligvis skal en "post" slettes, hvis den indeholder uacceptabelt sprogbrug under bæltestedet.
På den måde kan folk indberette "posts" som er åbenlyst aggressive eller blot platte og useriøse.
mar 2003
Følger: 20 Følgere: 31 Biler: 9 Emner: 159 Svar: 2.369
apr 2004
Følger: 237 Følgere: 226 Biler: 16 Emner: 138 Svar: 1.383
Kammertonen... Hvor er den henne?