{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Kammertonen... Hvor er den henne? {{forumTopicSubject}}

Syntes der er en tendens til at folk herinde er blevet lidt grovere i munden, truer hinanden med tæv og jeg skal komme efter dig skal jeg! Hvad er der lige der sker for de folk, og hvad skal det hele ende med?

Det er ihvertfalde ikke for at høre folk lukke galde ud at jeg er herinde, gider snart ikke høre på de useriøse pattebørn mere!

Kan der ikke evt være en konsekvens fra webmasters side, at man ved dårligt sprogbrug og trusler kunne blive fjernet herfra?

Vil sgu hellere se på fake biler, end at kigge på de åndssvage kommentarer der er blevet fyret af her på det sidste!

Men, det er jo kun min mening...

Mikael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kammertonen... Hvor er den henne?
  • #1   28. maj 2004 Det er kun indlæg nummer 100 omkring det her smiley

    Desværre er der ikke meget at gøre, alle kan blive sure engang i mellem, jeg kan selv være skarp i tonen....


  • Mads E
    Mads E Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 38
    #2   28. maj 2004 Bemærk: Misbrug eller stødende indlæg vil medføre anmeldelse til din internet-udbyder samt slettelse af indlægget.


    de skriver det godt nok men holder det?


  • #3   28. maj 2004 Tja, kan også kun tilslutte mig den ide, Mikael H. Bilgalleri ville have godt af, at få ryddet lidt op blandt de værste "tilsvinere". Kan man ikke tåle kritik af sin vogn, uden at skulle svine den anden til, og true med tæsk, så har man intet at gøre herinde, på et offentligt tilgængeligt Bilgalleri. Det skulle gøres som regel herinde, at direkte tilsvining/trusler til/af andre brugere er udsmidningsgrund. Det andet er alt for useriøst.

  • Mads E
    Mads E Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 38
    #4   28. maj 2004 HØRT!!!!!! men på den anden side er det sgu også meget sjovt at læse hvad de skrive en gang imellem.

  • #5   28. maj 2004 Som før nævnt, kunne man måske få nogle af de mest useriøse brugere ud, hvis det kostede et mindre beløb at blive medlem.. Eller som på qxl.dk hvor du opretter dig, og efter et par dage får man brev med kode osv...

    Som d er nu kan man jo oprette sig på 1 min, og så skrive i forummet..


  • #6   28. maj 2004 Er der nogen sinde nogen, der har fået noget ud af, at hidse sig op og snakke grimt til sine medmennekser herinde?

    Om det holder, at anmeldelse vil ske til internet udbyder og indlæg vil blive slettet, er noget vi snart vil finde ud af. Kender til to, som er blevet skrevet om til bilgalleriet for nylig pga. chikane, stødende udtalelser m.m.

    Håber de falske oprettede brugere, de fake biler og ikke mindst "tilsvinerene" snart er fortid på bilgalleriet.

    Med venlig hilsen
    Heidi, street-racer-girl
    www.hanielsen.dk


  • #7   28. maj 2004 På visse af de sider, som jeg færdes på, er der en funktion kaldet: Report bad post.

    Noget lignende kunne man indarbejde i siden her. Blot skal man passe på, at det ikke misbruges. Men naturligvis skal en "post" slettes, hvis den indeholder uacceptabelt sprogbrug under bæltestedet.

    På den måde kan folk indberette "posts" som er åbenlyst aggressive eller blot platte og useriøse.


  • #8   28. maj 2004 God ide, Mikkel L!

  • #9   27. jun 2004 det passer sku da aldrig en skid!


Kommentér på:
Kammertonen... Hvor er den henne?

Annonce