{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.793 visninger | Oprettet:

Reservedele til Opel - billigere i Tyskland? {{forumTopicSubject}}

God aften smiley

Jeg står og skal have bestilt flere originale reservedele til en Opel Vectra C fra 2008.

Da jeg bor kun ca. 30 kilometer fra den dansk / tyske grænse, tænkte jeg, at det jo godt kunne være, at reservedelene generelt set er billigere syd for grænsen (lavere moms osv.) end herhjemme.

Hvad er jeres erfaring med dette?

Jeg kan selvfølgelig prøve at kontakte diverse autoriserede Opel-forhandlere i Flensborg og omegn, men gider bare ikke bruge en masse tid på at ringe / maile rundt, hvis i på forhånd siger, at der intet er at spare smiley

På forhånd mange tak for jeres kommentarer!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reservedele til Opel - billigere i Tyskland?
  • #2   11. jul 2017 Der er en del at spare i Tyskland smiley

• #3   12. jul 2017 Du er da nødt til at undersøge tingene, hvis du vil have et grundlag at vurdere besparelsen på?
    Hvis du kender de danske priser kan det da hurtigt afgøres, hvor stor besparelsen er.

• #4   12. jul 2017 Selvom vi køber engros på værkstedet, har jeg stadig fundet en del reserdele til min Opele Tigra TT der er billigere i tyskland. Men hold øje med hvilket mærker de bruger, nogen sælger også skrammel dernede...

• #5   12. jul 2017 Jeg køber stort set alle mine dele i tyskland på ebay.

Et hjulleje til en Vectra C koster under 1/3 dernede

• #7   12. jul 2017 Mange tak for jeres kommentarer - jeg vil prøve at forhøre mig i Tyskland smiley
    Har også tidligere indimellem købt på eBay, men det er desværre ikke altid jeg kan finde det jeg søger der smiley

@Allan R - Jeg er godt klar over, at jeg skal have et sammenligningsgrundlag. Men hvis nu der havde været 10 indlæg fra 10 forskellige personer herinde, som alle samstemmende og på baggrund af egne erfaringer havde sagt, at jeg ikke sparer noget som helst ved at købe i Tyskland, så havde det været formålsløst at bruge en masse tid på at ringe / maile til tyske forhandlere

Kommentér på:
Reservedele til Opel - billigere i Tyskland?

Annonce