{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Hjælp til farvekoder på orginal fejdre Audi {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken farvekoder bag fjedrene på en Audi tt 2,0 tfsi fra 08-09 har og det skal ikke være s Line modellen da den er lavere.

Ved godt det er 50 forskellige men min kollega har bøvlet med det i 2 måneder nu og der er intet hjælp at hente fra værkstedet der har udskiftet fra s Line til s Line fjedre selvom han havde sagt at han ville have den hævet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til farvekoder på orginal fejdre Audi
  • #1   9. aug 2017 Er lidt svært at tyde din besked..
    Hvorfor bestiller han ik bare orig fjedre hos Audi.. tager et opkald på 2 min.
    Eller får dem til at foreslå en standard fjeder.. tager sgu ik lang tid


  • #2   9. aug 2017 Chris hvis det var så let tror du så ikke det var blevet gjort smiley Det værksted der har lavet bilen som er en s Line model bestilt med lavere fjedre har sat de sammme fjedre på som bilen er født med selvom han ville have den hævet. Værkstedet har snakket med Audi Tyskland som siger at der findes 50 forskellige til den model. Derfor håber jeg at der er en der har en 08-09 tt 2,0tfsi som ikke har s Line der kan finde ud af det for mig.

  • #3   9. aug 2017 Ok, det hjælper jo når du uddyber ..
    Men kan ik se det behøver være så svært..
    Men Kan du ik bare finde en på Bilbasen samme motor, gear og udstyr.. ring til vedkommende om den er sænket.. benyt nummerpladen hos Audi ... så får du jo standard fjedre... behøver ikvære sværere...
    Derudover så er vi mange på vagcars, samt clubgolfdanmark og audiclub der også hjælper folk hvis de har problemer.. læg indlægget derind også


Kommentér på:
Hjælp til farvekoder på orginal fejdre Audi

Annonce