{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alfa Romeo 156?
  • #2   11. aug 2017 rust... og så har jeg hørt at motorene til tider dør.. (1.8) modellen

• #3   11. aug 2017 For bedre at kunne hjaelpe dig er det en god ide at fortaelle hvad motor der er i.

• #4   11. aug 2017 Har kigget på 2.0 motoren

• #5   11. aug 2017 2.0 Ts er en god motor, hvis den er passet med olie skift osv.
    Men 156 har som de tidligere ogsaa problemer med rust, dog ikke saa slemt som fekl 75eren

• #6   11. aug 2017 Hvad og hvor er det typiske rust henne på den?

• #7   11. aug 2017 Bund og doere, specialt hvor bag fjedre er monteret

• #8   11. aug 2017 Okay super. Så vil jeg holde øje med det.
    Men 1.8 motoren går tit i stykker. Hvad med 2.0?

• #9   11. aug 2017 Hvis de er passet med olie skift og andre slid dele saa er de begge fine motore, nogle af dem var i alu saa med foringer og hvis de koerte varm loesnede foringen.
    Men generalt saa er de lige saa gode som mange andre bare lidt mere foelsomme smiley

• #10   11. aug 2017 Hej den faceliftet model evt fra 2004 Benzin motor skal være 2.0 jts undgå den gamle 16v ts. Den har det været mange problemer med bla knastforstiller jeg har en 1,9 16v diesel. Det er super stærk og holdbar motor. Hvis du kigger bilen efter i kanterne og der ingen rust er Kommer sjældent noget.

• #11   11. aug 2017 Jeg havde en 156 2,0 TS fra 98/99. Købte den 3½ år gammel med 96k km på tælleren. Jeg havde den i 8½ år og solgte den ved 215k km.
    Udover service og et par tandremsskift havde jeg kun få reparationer så som viskertræk, nogle led i forhjulsophænget. Jeg fik den rustbeskyttet et par gange. Det var nok for lidt, inden jeg solgte den fik jeg lavet rust neders på forskærmene og inderskærmene foran, samt samlingerne på panelerne ved bagskærmene (rensning, grunding og lakering).
    Den var nok den bil jeg har haft jeg har været mest glad for. Lækker rejsevogn og uden problemer i den daglige pendling.
    Min havde ikke noget nævneværdigt olieforbrug.
    I Alfa kredse er der enighed om, at 1,8 L motoren er den med færrest problemer. 2,0 JTS er nok den mest sarte af motorerne.
    Jeg har haft mange Alfa (inkl. en 1970 Spider) og har været glad for dem alle. Man er altid sikker på gode køreegenskaber og gode præstationer.

• #12   11. aug 2017 de alfa 156 er plumrådne i bunden.. allerede for 5 år siden kunne man se dem blive skrottet selvom de så pæne ud.. jeg ville gå efter noget andet eller have den op på lift inden køb

• #13   11. aug 2017 Michael det kommer helt an paa aargeng og man skal passe paa man ikke sammenligne 155 med 156.

• #14   11. aug 2017 jeg kan nu godt se forskel og synes selv at 156 er en virkelig flot bil.. bare synd de ruster hurtigere en vag biler

• #15   11. aug 2017 Super tak

• #16   12. aug 2017 2.0 motoren har haft nogle problemmer med oliepumpen blir dårligere og dårligere over lang tid.. hvis de har prblemnet står motor af ved ca 20-225t km smiley

Men ka jo os være at man har fået det rettet i tide smiley

Kommentér på:
Alfa Romeo 156?

Annonce