{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

BMW e36 Coupé - Spoiler eller simpel "læbe/sværd"? {{forumTopicSubject}}

Dav.
Hvad er jeres mening? -
Skal en e36 have en ordentlig spoiler, eller bliver det for meget?
Jeg tænker mest på her i DK. For hvis jeg boede nær Nürburgring havde jeg helt sikkert klasket en vinge på den, men det er bare lidt anderledes i DK. Vil jo godt have den også kan sælges igen.
Hvis jeg skulle have en spoiler skulle det nok være BMW e36 GT spoiler, den er fedest. Ellers blev det bare til én af de små "læber/sværd", hvilket også ser fedt ud.
Hvad tænker i? Spørger her inde fordi det faktisk er folk der går op i biler, for ved at alle andre bare ville kalde én, for en "brian". Det er jo DK.
Jeg ved ikke hvad der ser bedst ud, kan lide begge. Det er dog sikrest ikke at have en GT vinge...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e36 Coupé - Spoiler eller simpel "læbe/sværd"?
  • #1   16. aug 2017 Herinde bliver du stadig kaldt Brian af folk, blot fordi man har en sportsudstødning. Ved egentlig ikke hvad de folk laver herinde. Det er din bil, skid hul i hvad sure gamle mænd og janteloven siger. Personligt ville jeg ikke begynde at bore i bagklappen dog.

• #2   16. aug 2017 du skal gøre som du selv syntes

det nye er bilen skal Linge en standard vogn

og man er outsider, hvis man styrer sin bil

• #3   16. aug 2017 hold den standart.. ellers kan du også ødelægge den med alt mulig udstyr som tidligere ejer af min ekstra bil har gjort.. den står også i skammekrogen nu.. gider dog ikke bruge nogen penge på den..

• #4   16. aug 2017 Tak for svar.
    Michael A - forstår godt hvad du mener. Dog er planen allerede at strippe den og putte to sæder i samt bur (kan selvfølgelig bare putte originalt i ved salg igen). Så det er mere bare om folk har en mening om spoilere. Det sjovt så forskelligt det er. Tag f.eks. folk ved Nürburgring, de kigger mest mærkeligt på én hvis man kommer i en bil uden spoiler, bur osv.
    Anders K - Mon det ville være muligt med noget andet end at bore den fast? Og ja, folk kan sgu ikke tage meget i DK. Men så må vi jo lade dem om, at kører rundt i en neutral bil. Desuden er det jo ikke en spoiler der ikke går godt sammen med bilen. Den ser godt up på den, også pga. det passer til resten a bilens kommende stil.

• #5   17. aug 2017 Altså hvis vi ikke snakker sådan en kæmpe spoiler der hører til på en le man bil så er rudelim godt, og så skal du slibe lakken der hvor limen skal være ellers binder det ikke ordenligt. Men husk at hvis den skal af igen skal den voldes og brækkes, og så ryger lak og maling. I det mindste står du ikke tilbage med huller. Ved også at nogen bruger godt med dobbelt klæbende tape, men ved ikke lige hvor meget tillid jeg ville have til det.

Kommentér på:
BMW e36 Coupé - Spoiler eller simpel "læbe/sværd"?

Annonce