BMW e36 Coupé - Spoiler eller simpel "læbe/sværd"? {{forumTopicSubject}}
Dav.
Hvad er jeres mening? -
Skal en e36 have en ordentlig spoiler, eller bliver det for meget?
Jeg tænker mest på her i DK. For hvis jeg boede nær Nürburgring havde jeg helt sikkert klasket en vinge på den, men det er bare lidt anderledes i DK. Vil jo godt have den også kan sælges igen.
Hvis jeg skulle have en spoiler skulle det nok være BMW e36 GT spoiler, den er fedest. Ellers blev det bare til én af de små "læber/sværd", hvilket også ser fedt ud.
Hvad tænker i? Spørger her inde fordi det faktisk er folk der går op i biler, for ved at alle andre bare ville kalde én, for en "brian". Det er jo DK.
Jeg ved ikke hvad der ser bedst ud, kan lide begge. Det er dog sikrest ikke at have en GT vinge...
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.064
det nye er bilen skal Linge en standard vogn
og man er outsider, hvis man styrer sin bil
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 85 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 204
dec 2016
Følger: 26 Følgere: 108 Biler: 1 Emner: 42 Svar: 557
Michael A - forstår godt hvad du mener. Dog er planen allerede at strippe den og putte to sæder i samt bur (kan selvfølgelig bare putte originalt i ved salg igen). Så det er mere bare om folk har en mening om spoilere. Det sjovt så forskelligt det er. Tag f.eks. folk ved Nürburgring, de kigger mest mærkeligt på én hvis man kommer i en bil uden spoiler, bur osv.
Anders K - Mon det ville være muligt med noget andet end at bore den fast? Og ja, folk kan sgu ikke tage meget i DK. Men så må vi jo lade dem om, at kører rundt i en neutral bil. Desuden er det jo ikke en spoiler der ikke går godt sammen med bilen. Den ser godt up på den, også pga. det passer til resten a bilens kommende stil.
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
BMW e36 Coupé - Spoiler eller simpel "læbe/sværd"?