{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renault Service
  • #1   31. aug 2017 Ring til en Renault forhandler!

• #2   31. aug 2017 Læs opslaget!

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   31. aug 2017 12mdr eller 15.000 mener jeg med 99% sikkerhed..
    Det er vidst delt op i A og B service, ene er stort set kun kontrol af ting, hvor B er udskift af filter og olie..
    Mindes at have set mine på mine forældres oversigt, at service a faktisk var ren visuelt! Og det var noget de tog sig pæne mønter for!
    Nu kører de A og B hver gang, så er man sikker. Mener at de sidst brugte omkring 2800kr, det er dog en clio, men så meget forskel er der næppe smiley

Men der findes heldigvis andre forhandlere end dem du har haft kontakt med, prøv at ring til dem, ellers ring til din lokale mekaniker, de må gerne udføre det, så længe at der bliver brugt de korrekte dele, så dækker garantien stadig

• #4   31. aug 2017 En Twingo 3 kører 20.000 km/1 år. Første service er olieskift og luftfilter skift... Den er lidt dyrere i service end mange andre af de små mikrobiler , grundet motoren bagi. Forvent knap 3000 til første service.... Næste service er lidt billigere...

• #5   31. aug 2017 Tak for din besked.

Snakker med Automester i morgen, kan ikke passe man ikke kan få et overblik. Hun betaler lige nu 500 kr. pr måned for servicedækning - jeg mener det er alt dyrt.

På vores UP koster første service 999 kr. og 2. service koster mellem 1200-1600

500 kr./mdr er i min verden en pengemaskine! Tænker automester kan lave service for under 6000 kr. smiley

• #6   31. aug 2017 Hvis det er en servicekontrakt hun har tegnet dækker den jo også andet end service.
    Bremser mm. når den bliver nogle år...

• #8   1. sep 2017 kan se du er fra østjylland og måske din søster osse bor der så.
    for så er det her evt en mulighed.
    har ikke selv erfaring med værkstedet, men har hørt fra flere renault folk at de er rigtig godt tilfredse med dem derude

http://riishoejs-bilservice.dk/serviceefteryn.html

• #9   1. sep 2017 forresten så burde service intervallerne da stå i instruktionsbogen og deri finder man osse service hæftet

• #10   1. sep 2017 7# Jeg er ikke uenig overhovedet. Ville bare forklare at de 500kr i måneden dækkede andet end olieskift.

9# Når man køber sådan en vogn får man et dokument hvori intervaller og andet står i. Typisk er de smidt sammen med papirerne da man købte bilen. Ingen kan i hvert fald finde dem når der er gået 3 måneder...

• #12   2. sep 2017 En servicekontrakt har heller aldrig haft til hensigt, at spare kunden penge. Den er udelukkende til for, at skabe stabilitet i kundens økonomi. Således at der en gang om året ikke kommer en stor regning på 3-6.000 kr. Ikke alle er gode til at lægge til side. Der kan servicekontrakten komme til sin ret. Og hvis du er uheldig, at gearkassen ryger 1 år efter garantiens udløb.

Kommentér på:
Renault Service

Annonce