{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.003 visninger | Oprettet:

Misundelse er en grim ting {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Ville blot lige dele med jer, at DK er blevet en special bil fattigere, da nogen syntes det var sjovt at stikke ild på den, natten til tirsdag d. 5/9-17, midt på Frederiksberg hvor jeg bor...
Billedet siger nok det hele... øv en kedelig oplevelse, nåede at have glæde af den et år...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Misundelse er en grim ting
  • #1   7. sep 2017 Hold kæft hvor ærgerligt smiley

• #2   7. sep 2017 Shit! -føler sgu' med dig smiley RIP lille røde sportsvogn..

• #3   7. sep 2017 Ja man kan jo synes hvad man vil om den model, men det ændre ikke på, at dét der, det er fandme dårlig stil at gøre sådan noget! Så du den brænde?

• #5   7. sep 2017 Kæft hvor er det lavt. Håber din forsikring dækker det hele

• #6   7. sep 2017 Det er bare så lavt. føler med dig.
    Her på Amager var der en klovn, der følte han skulle ødelægge side spejlene på de biler, der har el sammen klaplige spejle her på vejen natten til mandag.

• #7   7. sep 2017 Velkommen til Danmark.

• #8   7. sep 2017 Kedeligt ! Håber du køber noget ligeså sjovt for forsikringspengene

• #9   7. sep 2017 Så skal der klippes akillessener...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #10   7. sep 2017 Må sgu ikke være rart at komme ned og se sin bil sådan.
    Men godt de fik fanget vedkommende.

• #11   7. sep 2017 Brandvæsnet var ved at give den det sidste skud vand da jeg kom ned og så det...
    Min bror så det fra hans lejlighed, og opdagede det var min bil da han kom derned... så slukningen var færdig, og tre patruljevogne undersøgte området og tog noter fra forskellige vidner, de har ikke fanget nogen i sagen, desværre...

Det er nemlig voldsomt kedeligt, at komme ned og se alt det arbejde man har lagt i bilen, er spildt...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #12   7. sep 2017 Hvis de ikke har fanget gerningsmanden hvordan ved du så det er misundelse ?

Ja vil jeg gerne tro. Har heldigvis aldrig selv oplevet det endnu (7 9 13)

• #13   7. sep 2017 Én bil på gaden blev der sat ild til... hvad skulle det ellers være... smiley

• #15   7. sep 2017 Det er trist, uanset hvad... Er det uden tvivl at det er hærværk? Det kan ikke have været en elektrisk fejl?

• #16   7. sep 2017 Undskyld - men kommentaren "misundelse er en grim ting" løber kold ned af ryggen, hver gang den sætning bliver brugt!
    Ekstremt arrogant sætning, der bliver tit brugt i HELT forkerte sammenhæng..

Når det er sagt, så er det fandme langt ude og brænde andre folks ejendom af, til egen fornøjelse skyld. Har selv prøvet at få futtet min på det tidspunkt 5 år gamle Opel Vectra C af. Dog tvivler jeg på det pga misundelse, selv om jeg syntes det var en lækker bil med 19" BBS fælge osv..

Ærgerligt det skal gå ud over en sjældenhed som din fine Opel, som jeg har set flere gange på Frederiksberg.

Håber du forsikringen i orden, og kan komme ud og få en ny spændende bil :o)

• #17   7. sep 2017 ^ smiley "The Heintze" -tror det er ok at bruge den sætning her! er vidst bare dig der har det sådan...

En har fået ondt i røven over en anden har en lækker lille racer, og brændt den af, hvis det ikke er misundelse, så ved jeg ikke hvad det er...?!!

• #18   7. sep 2017 Hehe forsikringssvindel, hvis man var så dum og grisk at man gjorde det for at svindle tror jeg der er smartere steder end midt på Frederiksberg med 100 vis af mennesker der bor lige op ad... for ikke at snakke om faren ved at gøre det, i et tæt beboet område smiley

Det er jo desværre ikke nogen nem bil at få fat i igen smiley denne tog mig en del tid at få plader på grundet ombygning af lygter og lidt smådefekter der skulle fikses før den kunne synes...
    Og da den i sin tid blev produceret, blev der jo lavet ca. 8.000 stk, hvilket er 12-16 år siden, hvor mange mon ikke er gået til i baneræs i England og lign. tør jeg næsten ikke tænke på....

• #19   7. sep 2017 Ved selvfølgelig ikke om det er en elektrisk fejl, eller hærværk, forestiller mig bare ikke at det er elektronikken der har slået fejl... for når man drejer nøglen er der hverken gang i bremselys eller noget lign... og den havde stået parkeret i ca 30 timer før det skete klokken 1 om natten...

• #20   7. sep 2017 Bliver der lavet tekniske undersøgelser på den, så man kan afgøre om den er påsat eller uheld?

• #21   7. sep 2017 Jep, politiet har den i sin varetægt nu...

• #22   7. sep 2017 Vogn Z - det er muligt det er misundelse. Det kan også være en der har følt sig chikaneret af støjende fra udstødningen, en der bliver psykopat af den holder åndssvagt parkeret, en der har følt sig provokeret af en der har set en lille orange bil der har kørt dumt og tror det er den, en klovn der har smidt en smøg på taget (IKKE at jeg siger det er sket eller grunden) Kan også bare være en fucked up bums på stoffer, der har hygget sig..
    Tænker bare midt i et lejlighedsområde, at skulle give en, en lærestreg for at have en smart bil, måske liiiiige er våget nok!
    Bare fordi det er en smart bil, er misundelse ikke altid grunden. Den bliver bare tit smidt på bordet når man føler sig forurettet og skal af med noget galde...

Peter A - er de virkelig så svære at få fat i?

• #23   7. sep 2017 Hvem siger det ikke var ham selv der gjorde det for at får penge i lommen den vej..

• #24   7. sep 2017 Fed kommentar i_ipek, hvorfor fanden skulle jeg skrive om min oplevelse herinde, hvis det var noget jeg selv havde gjort...
    Og hvorfor ikke sælge bilen, hvis jeg ville have pengene? Den er formodentligt kun steget i værdi grundet sjældenheden, siden jeg fik den...

• #25   7. sep 2017 Så det sku som om det ikke var dig men en anden der gjorde det? smiley

• #26   7. sep 2017 ja det er sku en grim oplevelse har selv prøvet det den var dog ikke sådan en sjælden perle

• #27   7. sep 2017 The Heintze, de ses i hvert fald næsten aldrig til salg herhjemme, og når de gør er priserne HØJE! Jeg har selv importeret denne, og det kræver sgu meget arbejde, med en lidt speciel bil du ikke kan få nogen som helst reservedele til herhjemme...

• #28   7. sep 2017 I_ipek. Luk dog din fucking kæft din klovn (-:

• #29   7. sep 2017 #28 har ret til at sige min mening din spejl hoved..

• #30   7. sep 2017 Ja hvis du har noget fornuftigt at sige. Hvordan ville du have det med sådan nogle kommentarer hvis det var din drømmebil der var blevet brændt af? smiley

• #31   7. sep 2017 Sur.. Men sker det så er det sket. Det nytter ikke at skakke om det, bilen kommer ikke tilbage smiley så snak løs nu måske ser man den i drømmen

• #32   7. sep 2017 Peter A - ja, det er en sjælden fugl herhjemme. Har kun set din i kbh området. Det hører også til sjældenhederne der kommer en til salg i dk. Det er vel også kun en lille håndfuld der er danskfødte, da den alligevel var rimelig dyr i indkøb. Så halvdelen af dem der kører i dk, er importeret højst sandsynligt.
    Tænker bare i Tyskland - der burde da være nogle stykker

• #33   7. sep 2017 jeg så en ved en forhandler her forleden dag i middelfart
    men jeg tror også at det smarteste træk vil være at importerer en selv fra tyskland hvor udvalget er større

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 22
    #34   7. sep 2017 Det er sgu da ikke hærværk..... sådan en gammel bøjet OPEL-spand er sgu da så ringe lavet at der går ild i lortet af sig selv... desuden er ingen misundelig på nogen i en OPEL..... opel. helt ærligt. EN OPEL

• Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98
    #35   7. sep 2017 Hold venligst tonen i tråden! - TAK!

#0 - stor medfølelse herfra, og din idè om, at det kan være misundelse der ligger bag er bestemt helt ok, da dèn del af den menneskelige mentalitet/natur helt sikkert ligger på førstepladsen, når man taler om den slags totalt idiotiske former for hærværk. Mærke af bilk eller prisen på samme behøver slet ikke at være årsagen til misundelse, da mange render rundt på gaden uden kroner ELLER bil - og dette kan være nok til, at udløse de problemer de ellers ligger inde med smiley

At nogle så straks taler om selvforskyldt forsikringssvindel, er så bare endnu èt stort bevis på, at nogles hjernevindeinger nok også er brændt af smiley

Selv kører jeg rundt i en 7 år gammel Renault Clio, og kigger da også på alle de dejlige dyre køremaskiner omkring mig, men derfor sætter jeg sku ikk` ild til hverken dem eller andet (udover måske lige grillen hehe)

Folk der gør den slags ting, hører simpelthen ikke til ude "i det fri" !..

Selv er jeg af den overbevisning, at "simpel hærværk" bør slåes ned på med langt hårdere straffe, da det ellers hurtigt eskalerer til større unoder. Som at opdrage børn. Tag dem i de første forseelser, så de ikke tror, at de bare kan accelerere unoderne indtil de helt styrer/terroriserer familie/omgangskreds etc. Var dette sket med synderen i aktuelle sag, var din bil måske stadigvæk så fin som før - ingen garanti selvf. smiley

Fortsat go` dag
    Kim

• #36   7. sep 2017 Gad vide om de få tumper i den her tråd ville sige det samme hvis de havde en rigtig lækker opel? smiley føler squ med dig, for det var en fed lille vogn, som nogle afstumpede spassere der skulle have smadret fingrene lige skulle ødelægge smiley

• Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98
    #38   7. sep 2017 Hmm.. - de fleste er vel enige i, at det er noget ØV at få sin bil brændt af med mindre man ligefrem hader den, og har en god forsikring meen..

Spekulationer om hvorvidt det er svindel, eller bare fordi man frøs fingrene og ville ha` varmen (uden forsikringen) er så noget politiet tager sig af, og ikke herinde, da det kun vil være med til, at forstærke den paranoia der desværre gennemsyrer de fleste sites efterhånden, og nærmest umuliggør, at reelle/ærlige mennesker kan skrive om deres problemer uden straks, at blive mistænkeliggjorte - og så modarbejder alle fora jo nærmest sig selv indtil ingen gider skrive mere????? smiley

Og hvem hulen gider lægge kabale, hvis man kan få en god snak med (som regel) gode mennesker på et site hehe..

• #39   7. sep 2017 gerningsmanden skulle hænges op i n,,,,,,,, og have p.....skåret af - i skiver!

• #40   7. sep 2017 Det var da træls.
    Held og lykke med forsikring og håber da det fanger gerningsmanden. For sp vil det hele være nemmer. Meget idiotisk af folk der ikke kan holde fingeren væk fra andres ting.
    Men jeg tror slet ikke det misundelse, med mindre du har pisset nogen af at det ville hævn ved at brænde din bil. Ellers tror jeg mere på at der er drenge streger.
    Ps. Ud fra Det man ser i billederne så ligner det en bil der sagtens kan laves igen, og hvis jeg var dig så er det nok den vej jeg vil gå. Ville absolut ikke smide bilen ud. Da det er en special bil, og ikke bare kan erstattes med en ny.

• #42   7. sep 2017 Wow. Ingen grænser. Det kan nok lyde lidt voldsomt men jeg håber den slags mennesker uddør. Det er jo ikke bare misundelse. Det er et alvorligt mentalt brist at intet har stoppet dig inden du sætter ild i en andens bil. Et sygt sind kom forbi.........

• #43   8. sep 2017 Ja det er faktisk ingengang løgn Tonni smiley

• #44   8. sep 2017 #40 - Shqiptari, laves igen? for det første kan man stort set ikke få nogen reservedele til bilen længere, for det andet vil det jo tage afsindigt lang tid at genopbygge, og nyt ledningsned, lygter, front, fælge, kølerhjelm, sæder, alt indvendigt skal jo fikses smiley Jeg tror bestemt ikke det kan komme ud og køre igen... smiley

• #45   8. sep 2017 #32 - The Heintze - Jep, der er desværre ikke mange tilbage og de fleste, hvis ikke dem alle, er importeret hertil i de senere år... Den var alt for dyr tilbage i 2001, 650.000,- ! smiley Men stadig dyr i forhold til alderen... Prisen stikker bare hurtigt af, da du nemt skal slippe 125 i afgift og så en bil til 125 før afgift...

• #46   11. sep 2017 trist trist smiley

hvis du ikke finder en fin igen, så køber du bare den orange lotus elise med K20 motor der er til salg her i Dk, så bliver du nok en glad mand igen

• 300
    300 Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #47   11. sep 2017 Peter A...
    Du skal ikke være ked af at prisen "stikker af"... I denne situation hvor du muligvis slet ikke skal have en Speedster igen, er det jo en fordel mht forsikringspengene.

• #48   13. sep 2017 Hej Peter

Det gør mig umådeligt ondt at du har mistet din endog meget fine bil, efter alt det arbejde som du har været igennem. Det bløder dybt inde i mit hjerte, når jeg ser så voldtsomt hærværk på så sjælden en bil.

Ironisk nok købte jeg en pulverslukker til min egen Speedster for en uge siden!

Nå, men op på hesten igen, og find dig noget sjovt at futte rundt i.

Mvh
    Klaus

.

• #49   14. sep 2017 #46 Mirza A - Det er et frækt byt med sådan en motor i den lette vogn, desværre er jeg bare SÅ lidt fan af fronten på Elise S1, (specielt i forhold til Speedsteren) syntes virkelig den er grim smiley Men heldigvis smag og behag, er ikke i tvivl om at køreoplevelsen i den vogn, med det setup er helt sindsyg! Gad satme godt prøve en tur i den smiley
    Er heller ikke sikker på synsmanden er helt tilfreds med den motor smiley

#47 300 - Kan bare ikke finde ud af hvilken bil jeg så vil have, gerne noget specielt og sjældent som en speedster, der kan flytte sig... og hvor prisen selvfølgelig heller ikke er alt for høj, ved ikke hvad det skulle være...

# 48 Klaus - Tak for ordene smiley Haha, ja desværre havde en pulverslukket nok kun eksploderet i bilen, eftersom brandvæsnet var stort set færdige med slukningen, da jeg kom til bilen...

• #50   14. sep 2017 Jeg tror faktisk at den er godkendt og synet med den motor, da konverteringen fandt sted iEngland med alle de nødvendige dokumenter..

Enig i at fronten ikke er så pæn på en S1er, men denne her er med de store faceliftede glaslygter og ikke de små plastiklygter

Kommentér på:
Misundelse er en grim ting

Annonce