{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.054 visninger | Oprettet:

Erhverv til privat. {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Har købt en Corolla Verso fra 2 måned 07 varebil hos en privat mand. https://www.guloggratis.dk/biler/erhvervsbiler/toyota/corolla-sportsvan/annonce/37950419-aargang-2007-kun-176000km Bilen er registreret som: Godstransport / erhverv. Der stod i annoncen at den var inkl moms. Jeg har så prøvet at omregistrere den til privat. Men det kan jeg ikke. Kan kun omregistrere den til erhverv igen... Er jeg helt galt på den nu, og er jeg blevet taget i røven??? Nogen der ved hvad jeg skal gøre??? Mvh Stefan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erhverv til privat.
  • #1   13. sep 2017 Du kan vel altid køre forbi en synshal og høre hvordan og hvorledes.

• #2   14. sep 2017 Når den er ren gulplade/ erhverv så skal du helt sikkert afmelde bilen og købe et sæt papegøjeplader i stedet for så kan den komme både på privat/erhverv og ren privat.. koster dog det sæt plader til ca. 1400,- og en afmelding af de gamle plader .. mvh

• #3   14. sep 2017 min onkel købte også en toyota af et firma. der brugte den som firma bil til ca 50, og firmaet betalte så momsen fri på den derefter af beløbet . det skal de gør når bilen bliver solgt til en privat . og der efter var jeg uden med de helt gule nummer plader, ved motorkontoret. og så fik jeg et sæt papegøje nummer plader, og den blev reg i hans navn . det kostet et sæt nye nummerplader til ca 1400kr men det var også det .ved ikke om det er lavet om da det er ca 5 år siden

• #4   14. sep 2017 hvis den er på helt gule plader - så skal de afmeldes og du skal have nye papegøjeplader - momsen er ikke noget du skal tænke på - du har købt den incl. moms - om sælgeren skal afregne moms eller ikke - er ikke dit problem.

Kommentér på:
Erhverv til privat.

Annonce