{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

E46 touring - udstyr eller km? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har kig på en E46 touring, og har fundet to på dba som jeg synes kunne være værd at kigge videre efter.

Der er en med "kun" 210.000 km. på uret og uden nævneværdigt udstyr til 36.000 kr.
https://www.dba.dk/bmw-320i-20-touring-benzin/id-1037992923/#3b91ba82-fe96-488b-b8b2-af1e52f1f792

Ellers er der denne, men flere km på bagen, men til gengæld med automatgear og en masse udstyr i forhold til.

https://www.dba.dk/bmw-320i-22-touring-aut/id-1037924439/

Bør man gå efter udstyr eller en bil med færre km? Kan sådan en motor ellers holde til alle de km?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E46 touring - udstyr eller km?
  • #1   11. okt 2017 Jeg syntes umiddelbart de gamle BMW'er med mange km næsten altid har fået skiftet motor en eller flere gange. De holder af en eller anden grund ikke så lang tid som andre, måske grundet den type som ejer BMW'er.. Jeg ville købe den med en god servicebog.

• #2   11. okt 2017 Jeg ville købe en med udstyr. Såfremt at det virker. Km er ligemeget. Man kan altid smide en ny motor i og skifte bøsninger... Det mere omstændigheder at smide klimaanlæg eller ombygge til automatgear

• #3   11. okt 2017 Bil nr 2 har en rusten forskærm(males om) og en del rustpletter, har været der allerede smiley

Ville vælge bil nr 1 smiley

• #4   11. okt 2017 Jeg ville gå efter en bil med lavt km-tal. Det er jo alt der er slidt i de biler der har kørt mange km. Ikke kun motor...

Udstyr tillægger jeg ikke den store værdi.

• #5   11. okt 2017 Bil nr. 1 har han skrevet der er en airbaglampe der lyser indimellem, og den skal have lavet aircon service. Den har desuden lidt småpletter rundt omkring.

mathias f - Var du ude og køre i bilen? Rustpletter har de jo nok desværre alle fra den årgang.

• #6   11. okt 2017 Nej var jeg ikke. Da jeg hørte at forskærmen var "malet" dårligt, og der derfor kom rust i, takkede jeg nej.
    Jeg havde valgt og købe en med lav km og som var velholdt.

• #7   11. okt 2017 havde også valgt nr 1, kilometer betyder ikke det vilde hvis hvis sliddelene er skiftet til tiden smiley , det igen hemelighed at gearkasser på bmw ikke lavet særlig godt samt diffen, også kan du jo lige undersøge om den giver sig i bagbroen for det bliver ikke billigt

• #8   11. okt 2017 Det er en almindelig sygdom at der er rust i forskærmen på e46 smiley
    Serkan: Fortæl lige det til alle drifterne der smider BMW gearkasser på deres motore, hvad end det er Bmw eller ej ??

• #9   11. okt 2017 De smider ofte M5 gearkasser på, men syntes nu nok deres gearkasser er udemærkede.. Men deres bagtøjer på de normale modeller er noget skrammel, alle de 3 bimmere jeg har haft har hvinet fra diffen.

• #10   11. okt 2017 Morten F: ah også almindelige 530d og M50 gearkasser smiley
    Kun en enkelt af de 8-10 jeg har haft har haft problemer med bagtøjet og det var differer hjulene på en e21er der ikke ku holde til 17", m50 og lidt hård igangsætning i rundkørsel smiley

Kommentér på:
E46 touring - udstyr eller km?

Annonce