{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

kender i det her?. {{forumTopicSubject}}

kan rigtig godt lide og have en lækker fed diskret vogn som bare spiller..
haft,nissan sunny,fiat bravo GT og 2 stk golf4 turbo smiley
her for 2 mdr siden solgte jeg min golf4 som stod rigtig pæn osv,og tænkte nu skal jeg bare have noget billigt og køre i frem og tilbage på arbejde,og købte så en opel kadett st af min onkel!..
men nu har jeg bare lyst til og smide pengene på bordet til en golf r32 eller noget audi med turbo,men igen så sider man med en forsikring,benzin og lidt flere reperationer på de modeller,kan slet ik holde ud og se på fede biler for tiden..ævæv
min opel koster mig ca 1500kr med det hele om md incl benzin,og det jo pisse lækkert og have 4500kr ekstra på kontoen når man ik har en smart bil..

andre der tænker på denne måde,at man godt kan lide og have en fed bil,og samtidig spare en masse penge og bruge på noget mere sjovt?.. god week


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i det her?.
  • #1   16. sep 2006 ja det rigtigt,er ik pengene der er noget problem med,og forsikring gav jeg kun 7500kr med kasko,så det ret billigt!..
    men igen,det sgu da fedt og kunne købe nogle andre lækre ting end bare smide penge ud af vinduet til gejl/dyre forsikring og benzin,men igen,man lever kun 1 gang skal man huske..


  • Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    apr 2005

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 158
    #2   16. sep 2006 Man må yde for at nyde.

    haha ja.. Det var godt du fik tilføjet "i mine øjne" smiley


  • #4   16. sep 2006 Havde Audi før (set i min profil) og nu har jeg lige været ude og købe Audi igen, og jeg må sige der er da allerede blevet lagt godt med penge og tid på bordet, den skal stå stilet ,men totalt gennemførst..

    Har ikke noget imod at have "meget" lidt penge til mig selv hver måned, så må man bare nøjes med en bytur om måneden i stedet for 4 smiley


  • #5   16. sep 2006 heh...hvorfor bruge penge på byture når man kan få tun-stumper til sin vogn for pengene.. *GG*..
    Personligt har jeg valgt at prioritere min passion for biler højere end tømmermænd.. ;o)
    og syntes da selv resultatet taler sit eget tydelige sprog..


Kommentér på:
kender i det her?.

Annonce