{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starter ikke
  • #1   26. okt 2017 Ja, selvfølgelig lyser olielampen efter et stykke tid. Når du aktiverer starteren drejer motoren rundt og trækker dermed også oliepumpen, der opbygger tryk.
    Når motoren efterfølgende står stille, daler trykket og olielampen fortæller når der ikke længere er tryk. Intet mærkeligt i det.

    Hvis motoren ikke er startet kan du ikke afgøre, om din generator gør det den skal. Den kan ikke lade på starteren alene.
    Hvorfor starter den i grunden ikke?


  • #2   26. okt 2017 Er der strøm på batteriet? Er der gnist på spoler og tændrør? Og kommer der brændstof ?

  • #3   26. okt 2017 Der kommer brændstof for den har startede sidst hvor vi skubbede den igang og bagefter sprøjtede jeg fugtfjerner og forleden dag hostede den helt vildt imens jeg kørte og det var som om den kun kørte på tre cylinder der kom noget mærkeligt lugt fra udstødningen imens den hostede , jeg købte fugtfjerner og sprøjtede på tændkablerne og tændingspolen så hostede den ikke mere også idag startede den jeg kørte en lille tur og slukkede tre timer efter kan jeg ik starte

  • #4   26. okt 2017 Tror at den skal på værksted for at få en tester på den så er du kørende igen.

  • #5   26. okt 2017 Ja det gør jeg imorgen tak for hjælpen allesammen

  • #6   26. okt 2017 En gang nye tændingsdele, strømfordelerdæksel, kabler osv skader som regel ikke smiley Hvis det går væk når du giver den fugtfortrænger kan det godt tyde på fejlen skal findes i tændingen.

Kommentér på:
Starter ikke

Annonce