{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med motor
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #1   7. nov 2017 Taget ud fra vægten, så 16vér..
    Men det er svært at finde, da stelnr melder fejl på de steder jeg kender til smiley
    Men vægtmæssigt er det 16vér, da 8vérne ikke vejer over 900kg


  • #2   7. nov 2017 men inde på vag klubben,der er en der kan finde hvad ældre vw er født med og hvad udstyr.så evt prøv at lave et opslag der også . men har du tjekket om der skulle være et klistermærker bag i siderne bag i bilen eller hjulkassen. det et stor hvidt et med de masse tal og bogstaver på . prøv at se om du kan finde det . for der står alt om bilen i koder man kan slå op . evt tag et billedet af det og læg ind her

  • #3   7. nov 2017 Bagerste venstre hjulkasse inde under beklædningen...............

  • #4   7. nov 2017 det kan du ikke helt regne med på de gamle vwer . har haft golf 1 og 2er hvor mærket sad i reservehjuls kassen. og også en hvor det sad i v.s bag . og en hvor det var klistret på bag panelet, og en anden det sad på hjulkassen i Højer side .så tjek alt bag vis du ikke kan finde det.

  • #5   7. nov 2017 Det med vægten kan du ikke gå ud fra. Har selv haft en 86er Scirocco med 1,8 8v 112hk. Den stod til 950kg

  • #6   7. nov 2017 Vis det er for at tjekke op på om bilen er født som 8v eller 16v ved et køb så er der forskeld på de 2 karosserier
    På 16v der er antennen i taget hvor den på 8v er i venstre forskærm

    På 16v der er der monteret et stykke gummi tætning på den øverste del af døråbningen som er fastgjort med selvklæbende tape og plastic clips
    Hvor den på 8v er et stykke næste helt hårdt plastic der kun er limet fast

    Min 16v var også monteret med hofteseler i bag så ingen huller i beklædningen på c-stolpen
    Hvor 8v var med 3-punkts seler

    Det var lige det jeg kunne komme på



Kommentér på:
hjælp med motor

Annonce