{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Christian  O
Christian O
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Firmabil: BMW330d vs 520D {{forumTopicSubject}}

Hej - helt ny herinde og vil høre om nogen har erfaringer med nyere versioner af ovenstående.

Baggrunden er at de sænkede afgifter gør at jeg drømmer lidt højere ved valg af næste firmabil. Idag kører jeg i en Polo Blue GT som jeg egentlig er vildt glad for, da jeg 5 ud af 7 dage kører en del bykørsel. Her er den super kompact og hurtig ved de hastigheder det kræver.

Jeg kører så i weekenden lidt længere ture og her savner jeg en større bil - det i kombination med et ønske om en lidt mere sikker bil, gør at jeg kigger efter større bil.

I jagten på drømmebilen har jeg lidt forelsket mig i de to ovenstående og rakte finanserne blev det en 530d, da jeg syntes den nye 5 serie er flottere end 3 serien, men det det bliver for dyrt.

Så jeg kan gå efter 330d med kraftig motor og smide lidt M-kit på så den visuelt kan følge med. Det vil koste ca det samme som firmabil som en std 520d der så til gengæld er flottere og som self har lidt mere plads. Det er sedan af begge jeg kigger på. Største minus ved 520d er at jeg absolut ikke er vild med lyden af 4-cylindret diesel og at jeg syntes selv en 320d føles en smule sløv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Firmabil: BMW330d vs 520D
Kommentér på:
Firmabil: BMW330d vs 520D

Annonce