{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

PEr  H
PEr H
Tilmeldt:
13. nov 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Finansering {{forumTopicSubject}}

Jeg har problemer med at få et lån hos bilforhandleren og hos min Bank (Danske Bank).

Er der virkelig kun lorte lånene tilbage som https://pengepiloten.dk/billaan ???

Er der nogen, der har prøvet
https://www.diba.dk ??

Der er tale om en bil, der koster lidt mere end 200k.. Så nogen, der kender nogle gode alternative muligheder end lorte lånene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finansering
  • #1   13. nov 2017 Santander.

  • #2   13. nov 2017
    Det sir jo sog selv at hvis de "gode" lån ikke er mulige... ja så er der kun lortet tilbage


  • #3   13. nov 2017 Hvis hverken din bank eller finansieringsselskabet vil låne dig penge, er det nok en meget god indikator for at du ikke har råd til at låne dem, og derfor må skrue ned for ambitionerne.

  • #4   13. nov 2017 #3 ja lige hvad jeg ville sige, men måske er det en bil hvor der ikke er ordentlig sikkerhed for pengene.
    Der er forskel på om man vil låne til en aldrende BMW 530 Kebab eller låne 200.000 til en ny famile skøjte.


  • PEr  H
    PEr H Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   13. nov 2017 Er Santander billige??

    Ja... Måske.. Jeg skal overvej det en gang mere... smiley


  • #7   13. nov 2017 Jeg har lige været dem alle igennem for at kigge på renter osv. Hvis et billån i Banken ikke er muligt er Ikano bank de billigste. Hos dem koster det 50.000.- at låne 265.000.- kr i 12 år. Det er 347.- kr i måneden i renter med 3.000 i afdrag.

    Kræver dog du har et vist indkomstniveau og ikke står i RKI !


  • #9   13. nov 2017 For os var Santander langt de billigste efter vi havde trykket forhandleren lidt på maven smiley de gav en ret stor del af deres fortjeneste i rabat, og Santander bidrog også til det. Grunden var at forhandleren mente det var pinligt jeg kunne sidde og finde alternativ og billigere finasering på nettet mens vi snakkede slutseddel.

  • #10   13. nov 2017 Jeg er en meget konspirationel person (Et ord jeg selv har fundet på...))
    Nægter at tror at det er en serøs profil! Must be a Troll! Håber jeg dog smiley


    Men hvis jeg er forkret...Så husk disse ord...Har du ikke råd til bilen nu, hvordan har du så tænkt dig at betale den tilbage?


  • PEr  H
    PEr H Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   13. nov 2017 @10

    Jeg har fået nyt job, efter at have været arbejdsløs for en kort periode.

    Det betyder, at jeg i praksis har pengene til det, men at jeg ikke kan give nogle lønsedler for minimum 3 måneder... Og fordi jeg ikke har haft job, så er de ikke helt sikre på lønssituation, så kan nok vente et stykke tid og så få lov til at låne..





  • #12   13. nov 2017 Så vent.

  • #14   14. nov 2017 #13

    Lidt vildt at formuleringen er så tæt...


Kommentér på:
Finansering

Annonce