Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • Ophæng af billeder og en stor side skærm til en bil 450 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Tesla Semi og Roadster.
  • #3   17. nov 2017 Hørte lige den anden dag at Tesla køre med stor underskud 4milliarder sidste kvartal, hvor længe mon der går før den ender som vores egen Ellert?

  • #4   17. nov 2017 Læs BT

  • #5   17. nov 2017 Har ikke så kedelige dage at jeg behøver læse BT

  • #6   17. nov 2017 #2 men den lyder i det mindste ikke som en Scania Vabis eller anden nederen diesel maskine

  • #7   17. nov 2017 Svært at linke til et live event der er overstået. Men prøv you tube.

    Tesla skal nok overleve. Der investeres jo enormt lige for tiden. Der er aldrig blevet sat så mange Supercharger op som der gør nu. Feks i Kina er der blevet sat 50 ladestander op på en placering. smiley


  • #8   17. nov 2017 Tesla er Iphones bil.

  • #9   17. nov 2017 Tesla er kommet for at blive smiley

    Man skal jo lige huske på at under krisen hvor alle bil fabrikanterne i USA fik kæmpe lån af staten, er Tesla den eneste der har betalt hele lånet tilbage med renter!

    Hvor alle de andre har fået eftergivet gælden, eller kun betalt marginalt tilbage.
    Så det burde være de andre fabrikanter der hænger med røven i vandskorpen i min optik


  • #10   17. nov 2017 Jeg vil vædde med at den første Roadster fra Tesle bliver værdifuld! Også selvom, at det ikke var Elon Musk som var bag den... smiley Igen, lige som de første Apple produkter...

  • #11   17. nov 2017 Det skal nok blive et samle objekt ja

  • #12   17. nov 2017 Hvordan kan man tilbagebetale en gæld med underskud i biksen ?

  • #13   17. nov 2017 #12, langsigtede investeringer.
    Det koster at vækste, specielt i det tempo de gør og ikke mindst med produkter der i den grad skal produceres og udvikles.
    Værdien af virksomheden stiger væsentligt mere end underskuddet, så selvom det i direkte kroner og øre giver underskud nu, så kan det nemt være en meget sund og god forretning smiley


  • #14   17. nov 2017 El bilen kom i 1834, og konceptet er dermed 183 år gammel.. Lige siden 1834 og frem til nu, har den i bølger været populær, Men den er altid "forsvundet" lidt igen da andre alternativer er nemmere og LANGT billigere. Håber ikke det sker for Tesla at interessen ryger, men frygter det desværre. Benzin vil altid være her. Diesel er på sigt mere tvivlsomt. Men så er der jo hybrid bilerne som der bliver solgt i stakkevis - Og netop den type bil, tror jeg bliver el bilens næste "morder".. Der sælges allerede nu så mange hybrider, at det på igen måde kan sammenlignes med el bilen. Men spændene fremtid, det må man sige smiley

  • #15   17. nov 2017 Casper B: vil benzin altid være her? Med det nuværende forbrug på verdensplan, så vil alle kendte oliereserver være brugt op om 50 år. Så der skal gøres et eller andet, hvis verdens befolkning ikke vil op på cyklen smiley

  • #16   17. nov 2017 Og det er inkl. skiferolieudvinding i USA og Canada, selvom det ikke er økonomisk rentabelt at udvinde, når olieprisen er lav.

  • #17   17. nov 2017 Jeg ved godt at der ikke er evige mængder olie i jorden... Meeeeen, der er nok skruet en del på de medietal smiley Selvfølgelig skal vi tage det seriøst at der på sigt er mangel på noget, men ser vi på videnskabstal igennem tiderne , så var jorden jo sprunget i luften for allerede 20 år siden smiley

  • #18   17. nov 2017 Tesla er jo også en amerikanerbil, selvom den ikke ligefrem følger normalen for dem, så er den ligeså meget en US bil som Hellcat og Corvette..

  • #20   17. nov 2017 Simon N den sang, sang de allerede for 30år siden. tror også på hybrid biler og mon ikke brint biler bliver en stor konkurrent på et tidspunkt ?

  • #21   17. nov 2017 Tesla har på mindre end 10 år bygget 3 kæmpe fabrikker, jeg mener Giga fabrikken er den største fabrik i verdenen. De har rullet superladernetværk ud i store dele af verdenen, som iøvrigt er gratis at bruge (tænk på den elregning...), de har udviklet og producerer 3 biler (4 hvis man tæller den første Roadster med), de er langt fremme med deres lastbil og nye Roadster, begge har sikkert kostet en del i udvikling.

    Det er massive investeringer, som langt hen ad vejen skal betales før biler kan leveres. Og så undrer folk sig over at de kører med underskud!?


  • #22   17. nov 2017 Jeg tror ikke på brint, brintmodulet er en ekstra omkostning, som snart ikke længere er nødvendig.

    Hvis man ser på moderne brintbiler fra eks. Toyota og Honda, er det jo elbiler, som har en brintgenerator til at producere strøm til batteriet. De nye superchargers, som eks. dem Tesla arbejder på ifm. deres lastbil, kan lade 640 km på 30 min. Og den nye Roadster kan ifølge deres data køre 1.000 km på en opladning.

    Personbilerne vil helt sikkert også nærme sig det. Hvis vi snakker biler til almindelig daglig brug, så er det rigeligt for de fleste af os. Min Tesla's rækkevidde har aldrig været et problem. Heller ikke på længere ture, hvor jeg oftest lige har skullet lade 15 min. midtvejs.


  • #24   18. nov 2017 Jaja la os nu se. Han har lukket lort ud før. Jeg tror først på det når han har en bil på marked.

    Man høre ofte om ny batteri teknologi. Feks aluminium batterier hvor du kan køre et par tusinde km på en opladning. Problemet er bare de slides og går i stykker alt for hurtigt.


  • #25   18. nov 2017 Christian memes.
    Eller hellcat memes brugte man ikke det i 2016?.


  • #27   25. nov 2017 Bob Lutz har kun lukket lort ud siden Tesla start. Han har shortet aktien. Det er jo tydeligt han bare bruger sin taletid i medierne til egen vindings skyld. smiley

  • #28   25. nov 2017 det vil tiden jo vise

  • #29   25. nov 2017 Stort set hele den etablerede autoindustri har holdt meget nøje øje med Tesla fra start. Der er mange der ikke ønsker Tesla får succes, bl.a. olieselskaberne, men også bilfabrikker som ser dem som en trussel for hele den infrastruktur de har opbygget.

    Tesla bruger ikke forhandlere, de har kun showrooms de selv ejer. Uafhængige værksteder kan ikke lave meget på en Tesla, ud over at fylde sprinklervæske på. Mens nogle har brugt tiden på at tale om hvor skidt det står til hos Tesla, og forsøger at komme deres forretningsmodel til livs, har andre sat og lurepasset, og ladet Tesla betale for at teste markedet, og skabe et marked for elbiler. Og nu hvor det er bevist, at markedet vil have elbiler, kan de trygt gå i gang med at lancere deres egne.

    Når Bob Lutz og lign. omtaler Tesla, er det jo ikke meget anderledes end hvis man bad Enhedslisten sige noget om Liberal Alliance.

    Men ingen bilproducent har nogensinde fået over 400.000 købere til at lægge et depositum på en bil, mindst to år før de overhovedet har kunnet sidde i en. Det sender da et signal om, at markedet ønsker Tesla, og det er i mine øjne vigtigere end hvad konkurrenter mener. Som i en hvilken anden virksomhed der skalerer hurtigt, brændes der flere penge end der tjenes, det gælder de fleste brancher. Det undrer mig gang på gang at det overrasker analytikere. Se bare hvor mange år Amazon var om at tjene penge, mange stod også i kø for at spå om deres død. Især boghandlere talte i skarpe vendinger om Amazon, men mange af dem er jo lukket og slukket i dag.


Kommentér på:
Ny Tesla Semi og Roadster.

Annonce