{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING BMW M5 - SORT - HORNBÆK {{forumTopicSubject}}

Har lige haft indbrud i mit sommerhus i Hornbæk, hvor min BMW M5 er stjålet. Bilen er en 2002 model i sort på spanske plader. Oplysninger der kan føre til at bilen bliver fundet belønnes med 10K

Mails kan sendes på sas_mart@yahoo.com


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING BMW M5 - SORT - HORNBÆK
  • #1   20. sep 2006 reg nr???????????????????

  • #2   20. sep 2006 Uha da.. Den var ikke god! Tror sgu desværre den er røget ud af landet meget hurtigt efter de har nappet den. Jeg ved ikke noget, men sådanne biler har de med at sende afsted ret hurtigt.
    Det bliver man helt ked af at høre. Utroligt man ikke kan have sine sager i fred!


  • #3   20. sep 2006 ja ja men er der jo ikke kæmpe skilte på den hvor der står den er spansk.......... tror i selv på de plader bliver på............. den er jo for nem at genkende...............

  • #4   20. sep 2006 Kør til færgen der sejler til polen og hold øje med den... den er sikkert allerede på vej... hvornår er den blevet stjålet er det idag eller hva... ja du skulle have haft gps i den så ville jeg godt være taget med udog hentet den igen...

  • #5   20. sep 2006 Det er højst sandsynligt en der er tættere på dig end du lige regner med... Hvem fanden ved ellers at du gemmer sådan en i et sommerhus? (hvilket man kan være bagklog og sige at det var et dumt sted at smide sådan en speciel bil)

  • #6   20. sep 2006 ja man skal nok en tur til havnen som går mod polen eller afrika......... men holder squ nok i en container nu........ på vej til afrika da sådan en bil er meget godt betalt der til............ det har der været så meget............ kender der også fik stjålet sin store bmw mens de var i sommerhus........ bestillings arbejde da deres rolex ure stadig var der.................

  • #8   20. sep 2006 Har fået smidt lidt information til Scandlines og Storebæltsbroen. Politiet havde ikke tid, de ville ringe tilbage når de havde drukket kaffe, og fremkaldt dagens fart billeder smiley

    Ja grunden til at bilen stod der, var at mit eget sommehus er ved at blive sat i stand, og derfor var bilen rykket over i et lejet sommerhus. Ellers står den godt gemt.... Det er bare pisse irriterende at man ikke kan have sine ting i fred.....


Kommentér på:
EFTERLYSNING BMW M5 - SORT - HORNBÆK

Annonce