{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

En lille skade på en Mazda {{forumTopicSubject}}

Hey.

Min mor er desværre kommet til at lave en lille skade på hendes bil .. og nu tænker vi lidt på hvad vi skal gøre ..
Om skaden skal meldes til forsikringen, og hun der ved vil stige i forsikring. eller om det kan betale sig at lave det selv .. Det ser ud for mig som om det kun er en frontspoile + en Kølerhjelmen.

Vil det være bedst at finde på et ophug og så få det lakeret ... eller skulle man melde skaden til forsikringen, og der ved stige i forsikring + hun er tæt på en fri skade..

P.s skal lige sige at bilen har været hos Mazda og bilen er ikke skæv .. eller noget i den stil .......

Ville være rigtig godt hvis der var nogen der havde lidt forbindelser til noget mazda dele .. eller noget lakerings priser .. og så lidt ...

Det var lidt af en tekst, men håber der er nogen der ville komme med nogle ideer hvis de ved, eller har nogle forbindelser ...

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille skade på en Mazda
  • #1   2. jun 2004 Du skal prøve at regne på hvor meget selvrisiko og premiestigningen kommer til at koste i alt. For det bliver sikkert skide dyrt at lave. Jeg ved ikke helt hvad delene kommer til at koste, men jeg ved at lakering er pisse dyrt. Og bliver altid dyrere end man regner med!!!

Kommentér på:
En lille skade på en Mazda

Annonce