{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.373 visninger | Oprettet:

Original eller fake? {{forumTopicSubject}}

Hey,
Har set mig lune på et par BBS LM fælge. Hvordan kan jeg se om de er fake, eller ægte? Er det noget bestemt nummer eller hvordan ser man det præcis. Udover standen selvfølgelig.
Hvilke erfaringer har i med sådant type fælge. Synes personligt, der mange der kører rundt i noget der ligner fake.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Original eller fake?
  • #1   25. nov 2017 er det originale bbs fælge burde bbs logoet gerne været graveret/stemplet inde i fælgen

• #2   25. nov 2017 Hvilken stand fælgene er i viser da ikke om det er original eller kopi fælge...!!
    Jeg har et sæt originale VW BBS fælge, og det står indvendigt, husker ikke lige om det er støbt eller trykt.

• #3   25. nov 2017 på dem jeg havde var der trykt ind i fælgen på bagsiden "bbs" ved siden af ET nummer..

• #4   25. nov 2017 Der er flere måder at se det på. Har selv et sæt org. Bbs lm.
    1. På bagsiden vil der sidde møtrikker fra bolte, da det er en splitfælg hvor du kan tag center af.
    2. På center rundt om logo vil der være støbt bbs, modelnummer, fælgestørelse, et ned i fælgen

• #5   25. nov 2017 Mange tak for svar.
    #2: Når jeg skriver stand, mener jeg at et par ægte fælge ikke burde skalle "huden"/lakken af efter kort tid. Har altid haft den idé, at ægte fælge ser bedre ud og holder stand i meget længere tid, dvs. at dimensionerne på mønster osv. ikke ser for underligt ud.
    Giver det mening? Jeg ved godt, at stand pr. definition ikke afgør om noget er falsk eller ægte.

• #6   25. nov 2017 Fælgene kan jo været malet og poleret op flere gange gennem deres levetid, så standen som sådan er ret irrelevant når man taler om ægte/uægte vil jeg mene.

Kommentér på:
Original eller fake?

Annonce