{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Nissan Patrol Gulpladet {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har lige brugt lidt tid på at forsøge at hjælpe en ven uden held.

Han har lige købt og klargjort sin første bil. Den er fra 1992 og skulle være brugt til privat kørsel. Han har dog så igår fået plader til den og det er gule plader.
Her kommer så spørgsmålet - må han køre privat med gule plader eller skal det være papegøje plader?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan Patrol Gulpladet
  • #1   9. dec 2017 Hvis det er de prinseligt gule plader er der ingen problem, hvis det er nye nummerplader evt ved afmeldelse er det papegøje smiley Man skifter papegøje til gule i midt 00'erne smiley

• #2   9. dec 2017 Det er helt nye plader fra igår. Helt gule

• #3   9. dec 2017 Da jeg fik nye plader på min varevogn med privatbenyttelse fik jeg også helt gule plader fordi den er fra 1983.

• #4   9. dec 2017 ja folk taler om ting de har gættet sig frem til,
    er bilen indrigistreret den 3-6-98 eller sener skal der parpegøje plader på og der er straf afgift på, parpegøje plader komførst langt sener, de første mange år hade man det lille klistermærke fra skat hvor der stod at bilen måtte anvenes privat,
    er den fra før den 3-6-98 skal den have helt gule plader lige meget hvor mange gange den har været afmeldt,
    der er så desvære mange der GÆTTER sig frem til at den skal have parpegøje plader og enkelte nr plade ekspiditør tror det os så udlever parpegøje plader ved en fejl

• #5   9. dec 2017 Fedt tak for hjælpen. Han var noget træt af det hele da han har brugt et halvt år på at gøre den klar og nu har fået kortet. Så det ville sgu være synd hvis han ikke kunne komme ud med den alligevel.

• #6   9. dec 2017 han skruer dem bare på og køre,
    det er de helt rigtige plader til den type bil af den årgang,
    der står i øvrigt nok ik privat anvendelse på den registrerings attest han få,
    i gamle dage stod der godstransport privat anvendelse men nu til dags står der kun godstransport

• #7   9. dec 2017 Præcis gammel smølf netop derfor vi var meget i tvivl og den stakkels knægt var jo helt fortvivlet. Men han har været ude og køre i 3 timer nu så han er helt ovenpå igen (:

Kommentér på:
Nissan Patrol Gulpladet

Annonce