{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.821 visninger | Oprettet:

Bagsæder til Polo 6R TDI? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg har en polo 6R 1.2 TDI på gule plader, som jeg skal have lavet om til en hvidepladet, og dermed mangler jeg bagsæder og seler til den.

Jeg har selvfølgelig ledt på DBA, guloggratis, ebay og herinde på markedet, men kan ikke finde nogle i samme “design” som er til en 5 dørs.

Kender i andre steder, man kan opstøve sådanne bagsæder/seler?

Og ved i, om bagsæderne fra en 3dørs model passer direkte over i en 5dørs? - det burde dei min optik!

På forhånd tak smiley

Mvh Rasmus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagsæder til Polo 6R TDI?
  • #1   14. dec 2017 Sædebunden er ikke den samme på 3 og 5 dørs. 5 dørs er mere afrundet i siderne så man letter kan svinge benene ind.
    Prøv et autoophug.

• #2   14. dec 2017 Evt nemdele og den anden som er ophuggernes database, men langt fra alle dele er derinde så det kan være en god ide at ringe rundt også

• #3   14. dec 2017 Ditonet hedder den anden.

• #4   14. dec 2017 På min 6R var beslaget til sikkerhedsselerne i midten der hvor bagsæderne skal være fjernet med en vinkelsliber. så det skal du også huske af få lavet.

• #5   15. dec 2017 Har du styr på at du også skal betale ny afgift af vognen?

• #6   15. dec 2017 Ombygningen ( når afgiften er betalt ) vil sikkert koste mere end hvis man solgte sin gulpladebil, og købte en tilsvarende på hvide plader .

• #7   15. dec 2017 Tak for jeres svar - jeg prøver at tjekke hos huggerne, har bare en generel mening om, at de fleste tror at deres gamle og slidte dele er guld værd - men hvis de er de eneste med delene, er det det værd smiley

Selvfølgelig har jeg da styr på, at jeg skal betale afgift?

Ombygningen er langt billigere end at sælge og købe en på hvide plader - prisen på en gulpladet er faldet drastisk de sidste 6 måneder smiley

• #9   15. dec 2017 Rudetræk bag, og dørbeklædning bag, låsemekanisme

• #10   15. dec 2017 Gå ind på facebook og søg "Polo 6r & 6c DK" Der er sommetider nogle der ombygger fra gul til hvid eller hvid til gul. Evt er der nogle der bytter rundt på delene.
    Husk at beslag i bag er skåret og kan fåes ved VW for 250 kr stk, skal svejses i. Der er også lavet et opslag for nylig vedrørende dette.

• #11   28. dec 2017 Tak for jeres svar! Der var lidt mere at tilføje til omkostningslisten!

Ved i hvor meget der skal til, for at få bagruderne til at virke? Selvfølgelig et nyt håndtag, men skal der også nyt rudehejs til? Eller er det bare en form for lås der er sat i ruden?

• #12   28. dec 2017 På vores FR-V var stikkene bare taget fra, men løsningen er meget forskellig nogle limer dem, andre ødelægger motoren
    Jeg satte bare stikkene sammen og nød mine vinduer til udluftning ved parkering osv smiley

Kommentér på:
Bagsæder til Polo 6R TDI?

Annonce