Udskifte træt Xenonpære D1s Udskifte træt Xenonpære D1s
Hej derude.
Jeg har for nyligt købt en Golf vi 2.0 TDI fra 2010 med originalt BI-xenon. Jeg har dog en fornemmelse af at lyset ikke lyser så kraftigt som det burde. Før jeg begynder at lede nettet tyndt efter nye pære, har jeg lige et par spørgsmål til "panelet".
1: Kan de originale pære (fra 2010) være trætte, eller lyser en xenonpære 100% indtil den springer?
2: Er der sket meget med udviklingen af xenon siden 2010? - vil jeg under alle omstændigheder få markant bedre lys, ved at opgradere til en ny "moderne" pære.
3: Kan man selv udskifte xenonpærer, eller arbejder vi med så høje spændinger at det er en direkte dødsfælde?
4: Har nogen erfaringer med pærer fra xenonkungen.com? Eller bør jeg holde mig til anerkendte mærker (philips, osram, osv).
Jeg kan sikkert google mig til svarene, men vil gerne høre folks mening og erfaring.
Merry x-mas!!
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.495
Det er vist muligt at skifte selv, men jeg roder ikke med det selv da der er meget strøm på
dec 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Svar: 12
apr 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 5 Emner: 34 Svar: 71
okt 2009
Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.329
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 327 Svar: 1.692
Det var en hel ny verden der åbnede sig da de nye lygter kom på - vildt med lys der pludselig kunne blive kastet ned på vejen.
Pærene er et forsøg værd og især hvis man skifter til gode pærere som andre Skriver (kører selv med Philips extreme vision i D1S) - Men, problemet kan også ligge i selve lygten.
Udskifte træt Xenonpære D1s