{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Vurdering/hjælp til salg af bil. {{forumTopicSubject}}

Hej..
Efter at have købt en anden bil privat har jeg en bil for meget, så har naturligvis sat den til salg, men der sker ikke så meget på annoncen.
Der er mange der har set den og en del der har gemt den som favorit, men ingen henvendelser.
Har aldrig prøvet at sælge en bil før, så gør mig lidt tanker om jeg kunne gøre noget bedre.
Har i nogle idéer til hvad jeg kan gøre for at komme af med den.
Er den for dyr (der er selvfølgelig en smule plads til forhandling i prisen)? Er der bare ikke noget marked for den model fordi det er en 3 dørs, eller er der andre begynderfejl i annoncen? Er det måske fordi Diesel er blevet mindre attraktivt i de små biler?
Eller skal man bare vente lidt på at den rigtige køber opdager annoncen? Ville jo selvfølgelig gerne hurtigt af med den, men ikke for enhver pris.

På forhånd tak smiley

https://www.dba.dk/ford-fiesta-16-tdci-90/id-1040575301/
https://www.bilgalleri.dk/ford-fiesta-1_6-tdci-sport/id-2202710

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering/hjælp til salg af bil.
  • #1   14. jan 2018 syns da du har en fin annonce og skreven godt omkring bilen og årgang og km plus pris er fin i mine øjne. Så der skal nok komme en købe den bare vent og se tiden an. Vis jeg var på jagt efter en ny nummer to bil hade jeg da kikket på den .

• #2   14. jan 2018 Okay.. Det er umiddelbart også min tanke, men ved ikke hvor langt tid det normalt tager at sælge en bil, og om det er bedre på bilbasen.dk.

• #3   14. jan 2018 har solgt en del biler igennem mit liv. og det har taget mellem en uge og op til et halvt år, Så det svinger en del.man skal bare vente,når man har en fin bil til en ok pris skal køberen nok komme. Det jo en pæn bil du har så den skal nok blive solgt .

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #4   14. jan 2018 Stik mig 15 kilo, så skal jeg nok få den solgt for dig smiley Men fin annonce, mon ikke det er en der byder ind på et tidspunkt. 3-dørs er nok ikke lige så attraktivt som 5-dørs. Ellers er den fin.

• #5   14. jan 2018 Diesel er ikke så populært og folk husker stadig den motor som værende med dårligt bundkaret og blokeret olierør... De koster en del mere end Benzin motoren både at hold ved lige og at eje... Så skal grisk væk så må du sænke prisen. Der en grund til mange har set den og gemt den men ikke har henvendt sig.

• #6   14. jan 2018 men hvor lang tid har du haft den til salg ?

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#7   14. jan 2018 Derudover kan du få en 1,6 TDCi 95 HK 5-dørs fra 2010 og med 112.000 km på tælleren til 54.900,-. Og det er med garanti.

Så jeg ville sige, at den ikke måtte koste over 45.000 i privat salg.

• #8   14. jan 2018 #5
    Som beskrevet i annoncen er bundkar og olierør skiftet med den nye model, så det burde ikke blive et problem på den, men du har ret i at den er dyrere at holde ved lige og eje end en Fiesta benzin til samme pris. Men der er også kun benzin uden turbo til den pris, så der er nok lidt mere køreglæde i denne.
    Hvad ville du vurdere var den rigtige pris?

• #9   14. jan 2018 #7
    Det er så også et helt andet udstyrs niveau, men alligevel en god pris på den anden.. Måske den skal lidt længere ned.

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#10   14. jan 2018 Korrekt, man får dog ikke meget mere for bilen trods mere udstyr. Ofte gør det bare at den er nemmere at sælge smiley

• #11   14. jan 2018 Hvad jeg kan se lægger de mellem 40 og 50.000kr så vis du skal lidt ned så sæt den til 50.000kr og skriv bud modtages evt men besvare ikke skam bud,for der kommer altid folk der tilbyder det halve af hvad bilen står til. men ellers kan du jo også tilføje til den pris du har nu at bud modtages.

• #12   14. jan 2018 #6
    Siden 4. dec 2017

Må give det lidt mere tid, ellers må prisen lidt ned.

Kommentér på:
Vurdering/hjælp til salg af bil.

Annonce