{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

Mazda 6 og antal KM {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har kigget efter en Mazda 6 fra 13/14 i noget tid, men er noget i tvivl om hvor meget den bør have på tælleren før det er for meget.

F.eks. har jeg et tilbud på en med 100.000km uden automatgear, og en med 130.000km med automatgear. Prisforskellen er ca. 30.000 kr - den dyreste med automatgear selvfølgelig.

Jeg vil helst have automatgear, men hvor meget er 130.000 km for sådan en Mazda?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 6 og antal KM
  • #2   21. jan 2018 Har du prøvet den med automatgear ? Har selv prøvet begge modeller og må sige jeg foretrækker manuel gearkasse til dem. De kører med CVT gear. Det ødelægger virkelig køreoplevelsen. Ville personligt ikke vælge det da man skifter gear bedre selv smiley

• #3   21. jan 2018 Vi har købt ny bil siden 1954, og kun haft en bil med aut gear ca 1985 fordi det var en brugt varebil vi købte
    Nu har vi igen købt en brugt bil i 2014 med automatgear, og vi vil aldrig købe med normal gear igen
    Det er simpelthen så behageligt at køre med synes både min kone og jeg.
    Jeg tror at det er rigtig at købe aut gear til dig.

• #4   21. jan 2018 130.000 km, så er de fleste biler jo nærmest kun lige tilkørt. For mit eget vedkommende vil 30.000 km alligevel betyde 3 års kørsel . Jeg mener ikke at 130.000 km betyder andet end at kabinen måske er en smule mere slidt, og at den formentlig/forhåbentlig har fået (mindst) et service mere end den der har kørt 100.000 km .

Det er dog svært at vurdere her, da den med 100.000 km bag sig kan være "mishandlet" i forhold til den der har kørt 130.000 km - og naturligvis omvendt !

Valget er dit .

• #5   21. jan 2018 Savner automat gear hver dag... smiley

• #6   21. jan 2018 Jeg havde bestemt også taget den med autgear, sålænge den er holdt med service er der intet er være urolig for. Den kan både være med CVT gear, og converter gearkasse. Ved ikke lige hvornår Mazda dissede CVT gearkassen.
    Og så lige et lille brugtvogn fif; jeg får altid monteret et nyt rat i den brugte bil, så føles det som en ny bil. Nye måtter er også en god og billig 'nyvogns upgrade'.

Kommentér på:
Mazda 6 og antal KM

Annonce