{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.293 visninger | Oprettet:

Nils T
Nils T
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 13

VW Touareg 2.5 TDI {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg søger nogen som kan give et godt svar på, om sådan en VW Touareg 2.5 TDi aut. Er et relativt godt køb?

Har hørt benzin modellerne er pisse dyre at holde kørende, og gearkassen rykkes i stykker i de større tdi'er.

Er godt klar over, at man ikke får nogen racermaskine, og slet ikke med den 2.5 l. Jeg er bare til store biler, og den skal ikke trække en trailer, og hvis den skal engang imellem - så bliver det ikke noget tungt overhovedet, det drejer sig om et læs alm affald til lossepladsen. Har de nogen trælse fejl, som man virkelig skal være opmærksom på eller?

Derudover har jeg et par spørgsmål mere ang værkstedsregninger på alm slitage på "motor" som feks generator skift og skift af starter osv, er det noget som tager en dag at skifte, eller er det OK at komme til? Som sagt søger jeg ikke en racermaskine, men en god stabil variant af Touareg'en smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Touareg 2.5 TDI
  • #1   3. feb 2018 Find en 3,0 tdi de køre pisse godt

Jeg ved ikke om 2,5 er den samme som ligger i A4/a6 og Passat modellerne de har ihvertfald problemer med knast akslerne bliver slidt op på de første modeller også er brændstof pumperne meget følsomme osse men ellers en lækker motor der køre godt men ville til en hver tid tage en 3,0 tdi eller en 4.5 tdi (V8)

• #2   3. feb 2018 3.0v6 tdi er klart den bedste af dem. Men vær opmærksom på at hvis den nærmer sig 250.000km og har hjulleje støj, så kan det være lejerne i den foreste aksel bro /fordeler dims. Kender ikke navnet på den, men ved den er dyr

• #3   3. feb 2018 3.0TDI er en suveræn bil. Men man skal være klar med pengepungen efter 300.000km
    for der kommer alle udgifterne.

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.292
    #4   3. feb 2018 2.5tdi er rimelig at skrue på , husk på det er en rækkemotor= god plads , den har selvfølgelig de sædvanlige PD-skavanker med en døde dyser og tandempumper

men som du selv nævner er det ikke nogen racer

Kommentér på:
VW Touareg 2.5 TDI

Annonce