{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.218 visninger | Oprettet:

Johan H
Johan H
Tilmeldt:
6. nov 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvordan bliver man Race Engineer? {{forumTopicSubject}}

Hej Bil Galleri

Da jeg selv skulle søge efter hvad man skulle læse for at blive Race Engineer, endte jeg her et par gange, med folk der spurgte om det samme. Fast forward til nu, så har jeg meget mere viden end før og besluttede at dele det, med en video.

https://www.youtube.com/watch?v=tZzQ_4rhHlQ

Så hvis du har nogle venner eller lignende, som gerne vil det som fremtid, så må den gerne deles! Vil prøve at hjælpe så mange som muligt, ligemeget hvor de er i processen, så er i meget velkommen til at kontakte mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan bliver man Race Engineer?
  • #1   3. feb 2018 Det var spændende at høre om din vej til dit drømmejob. Det kan helt sikkert inspirere eller hjælpe andre som går med de samme tanker.

    Venligst,
    Allan


  • #2   3. feb 2018 Fed video som sikkert kan inspirere mange.

    Jeg er selv maskiningeniør og kan efter en del år berette følgende: Mere end 95% af alle maskiningeniører (og sikker alle mulige andre ingeniører) ender op med at glo ind i en skærm 8 timer om dagen resten af deres liv. Så hvis man synes det er fedt - så go ahead.


  • Johan H
    Johan H Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   3. feb 2018 Mange tak, ja det er håbet med videon, det ikke alle der lige har en kontakt der kan fortælle hvad man skal gøre smiley

  • #4   3. feb 2018 Fed video! -God stil.

  • #5   3. feb 2018 Fedt, at du er så målrettet og går all-in på drømmen.

    Jeg havde også store ambitioner som ung, og oplevede også at skolesystemet ikke rigtigt kunne vejlede mig. Man er virkelig nødt til selv at gøre arbejdet, og finde ud af hvilken vej er den rigtige, hvis ikke ens ønsker falder ind i de kasser systemet forstår.

    I nogle brancher hjælper det helt sikkert at tage uddannelsen i udlandet, på et anerkendt universitet. Danske universiteter er ikke kendte i udlandet. Det koster at studere i udlandet, men det er en investering i sig selv.


  • Johan H
    Johan H Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   3. feb 2018 @Carsten J

    Ja, det er så øv. Snakkede med en dame fra HTX, som "vejledte" mig til at tage deres nye teknologi linje. Jeg fandt så senere ud af, at det var fordi den var ny og de manglede elever på linjen....
    Præcis! og som ingeniør for man ikke noget problem med at betale tilbage, det er mere kunst uddanelser som kæmper.


  • #7   3. feb 2018 I min evaluering fra 9. Klasse står der, at jeg ikke er egnet til en akademisk karriere. Det gik nu alligevel smiley

  • #8   11. feb 2018 Held og lykke fremover Johan. Med det gå-på mod skal du nok blive til noget smiley Og jeg kan love dig at en race-engineer ikke bare kigger skærm i 8 timer. Jeg har selv en baggrund i racing og det er bare den fedeste verden.

  • #9   11. feb 2018 Johan.. arbejder du for et team i øjeblikket ?

Kommentér på:
Hvordan bliver man Race Engineer?

Annonce