{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.728 visninger | Oprettet:

Import af bil fra Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen, som har erfaring med import af biler fra Tyskland.

Jeg har fået forhåndsvurderet en Mercedes E350T fra 2014 og forstår ikke helt, hvordan man kommer frem til prisen på, hvad den vil koste i Danmark inclusive afgift.

Jeg mener, at man tidligere skulle lægge 180% oven i bilens købspris., men at det nu i stedet er 160%?
Den pris, som jeg har fået vurderet til, er mindst 180 % og baseret på en nypris, som er langt større en en ny vil kunne købes til i Danmark.

Er der nogle retningslinjer, som man kan gå ud fra?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af bil fra Tyskland
  • #1   20. feb 2018 Bare så du er klar over det , der findes et par tusinde emner i forum om det samme spørgesmål, ca 2 gange om ugen bliver der spurt ind til afgift smiley

• #2   20. feb 2018 HUSK, hvis den kører under 20/km/l (opgivet) så skal du betale 6000kr i strafafgift pr. km den ligger under smiley Så er det 14km/l fx så er det 6x6000=36.000,- oveni den alm. afgift.

• #3   20. feb 2018 Det er den vurderede salgspris hos forhandler man tager udgangspunkt i og så skal du ikke forventer de tager den billigste, afgiften er ca. 55% af denne pris, altså hvis den vurderes til 1.000.000kr så er afgiften ca.550.000kr
    Hvis du så har købt den i Tyskland til 300.000kr så har du ca. sparet 150.000kr

Kommentér på:
Import af bil fra Tyskland

Annonce