{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Hjælp ang. forhandler {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en opel astra f sedan far 9 måned 98 hos en forhandler, bilen blev leveret køreklar. så efetr en uge flækker min forude, jeg får så en ny men nu er den ikk sat ordentligt i. jeg har så fået den lavet 3 gange siden og den sidder stadig ikk ordentlig. men efter det blev jeg lovet helt nye dørstod da dørene knirkede når jeg åbnede dem. men da den kom til mekaniker satte han ikk nye i og den knirker stadig. så går der ca 14 dage efter det, jeg kommer kørende og lige pludselig gider bilen ikk trække sig selv den hakker og den banker fra motoren nu der ingen kompricion mere. og forhandler vil ikk lave det? skal han ikkdet jeg har jo 2 års reklamations ret, efter hva forbrugerstyrelsen siger til mig ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang. forhandler
  • #1   6. okt 2006 Hvor lang tid er der gået siden du har købt bilen på nuværende tidspunkt? Og hvad aftalte i mht. garanti/reklmationsret da du købte den?

  • #2   6. okt 2006 det skal siges jeg har haft bilen i 1.5 måned og det halve af tiden har den været ved mekaniker.

  • #3   6. okt 2006 han ville give mig en uge med fuldgaranti, og 3 måneder med 50% garanti. men forbrugerstyrelsen har fortalt mig at det kan han ikk da han minimun skal give et halv års garanti og derefter 2 års reklamationsret

  • #4   6. okt 2006 Den sag er sådan en træls en, så jeg vil råde dig til at få fat i en advokat.
    Du får 3 mill. forskellige svar her inde, så i stedet for at spilde din tid, så ring til en advokat i stedet for.

    Jes


  • #5   6. okt 2006 jeg har sendt en seddel ud til ham hvor han har 14 dage til at lave den ellers kommer der sag på, det var det forbrugerstyrelsen sagde jeg skulle gøre. men det jeg vil frem til er om jeg har ret i at han skal betale det hele. og jeg ikk skal give en øre til det.

  • #6   6. okt 2006 Michel> Det er lige meget hva man aftaler, loven er ufravigelig når en forhandler sælger en bil med plader på!

    Ryan> Du har vist postet det her før, det er umuligt for os at afgøre hva der er galt med din bil og om det er dig der har smadret den... Få dig en advokat og se hva han siger og tag den derfra...


Kommentér på:
Hjælp ang. forhandler

Annonce